|

پیش بینی

بورس فردا چهارشنبه 15 بهمن 99 چه می شود؟

تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 15 بهمن ماه 99 . بورس چه می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

بورس فردا چهارشنبه 15 بهمن 99 چه می شود؟ در این مقاله به تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 15 بهمن ماه 99 می پردازیم. قبل از تحلیل و پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 15 بهمن ماه 99 لازم است مقدمه ای ارائه کنیم. می دانید که بازار بورس یکی از بازار های مالی و راه های سرمایه گذاری پر سود و البته پر نوسان و ریسک در جهان می باشد. سرمایه گذاری در این بازار در ایران نیز محبوبیت بالایی دارد. اگرچه امروز با توجه به سقوط ها و افت بی سابقه بازار بورس کسی دل خوشی از بورس ندارد. اما به هر ترتیب در حال حاضر نزدیک به چهار میلیون نفر کد بورسی داشته و در بازار بورس فعالیت می کنند. از آنجایی که سرمایه گذاری در بازار بورس به دلیل نوسانات ریسک های زیادی دارد، بسیاری از سرمایه گذاران توجه زیادی به پیش بینی ها و تحلیل های متخصصان دارند. 

بورس فردا چهارشنبه  15 بهمن 99 چه می شود؟

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس فردا گفت: روند معاملات فردا چهارشنبه 15 بهمن 99 متعادل خواهد بود و نوسان زیادی ندارد، همچنین باید فعلا واکنش بازار بود. پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه دلیل روند نزولی بازار سهام را نبود پول در بازار دانست و گفت:  شاخص کل نتوانست مقاومت محدوده یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحد را بشکند و به همین دلیل احتمال می‌رود بورس وضعیتی نزولی پیش بگیرد. همچنین اولین و اصلی‌ترین دلیل ریزش بورس این است که پول در بازار کم است.

این کارشناس در رابطه با بورس فردا گفت: معاملات فردا با فشار فروش آغاز خواهد شد اما به نظر می‌رسد بورس فردا از منفی به مثبت حرکت خواهد کرد. اما به هر ترتیب باید ببنیم فردا بورس و سهامداران به کدام طرف حرکت خواهند کرد؟

منبع: وانانیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها