|

آخرین صورت حساب سهام عدالت

ارزش سهام عدالت امروز 19 بهمن چقدر است؟

سهام عدالت پس از چند روز کاهش امروز یکشنبه 19 بهمن رشد کرد و صعودی شد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (19 بهمن ماه 99)،  ارزش هر برگه سهام عدالت 490 هزارتومانی دارندگان این سهام به 8 میلیون و پانصد و بیست و دو هزار تومان رسید.

سهام عدالت درحالی به رقم فوق رسیده که تاکنون افزایش سهام شرکت های فولاد خوزستان، پالایشی تهران و اصفهان ازسوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعمال نشده است چراکه در صورت اعمال این افزایش سهام، ارزش سهام عدالت چیزی حدود 9.5 میلیون تومان خواهد شد.

هنوز فروش سهام عدالت در بازار سهام متوقف است و این موضوع باعث شده تا سهامداران در مقابل افت ارزش دارایی خود فقط نظاره‌گر باشند.

ارزش سهام عدالت امروز دوشنبه 20 بهمن 99 چقدر است؟

شرایط جدید دریافت سود سهام عدالت

مشاور اجرایی سهام عدالت کشور در پاسخ به این سوال که دارندگان سهام عدالت به روش غیر مستقیم اگر در سامانه سجام ثبت نام نکنند آیا برای دریافت سود حاصل از سهام خود با مانع و مشکلی مواجه می‌شوند؟ و اینکه سجامی شدن این سهام داران چه مزایایی برای آن‌ها دارد؟ گفت: کسانی که سجامی می‌شوند از یک سری خدماتی که پیش بینی شده از جمله انجام معاملات خرید و فروش و شرکت در مجامع استانی بهره مند می شوند.

او ادامه داد:اگر سهام داران در سامانه سجام ثبت نام نکنند سود حق افراد محفوظ است، اما در شرکت در مجامع به مشکل برمی‌خورند و نمی‌توانند به سامانه وارد بشوند و طبیعتا از حق رای خود را محروم می‌کنند.

رضایی اضافه کرد: اما آن چه که به عنوان حق طبیعی افراد برای دریافت سود براساس برنامه‌ای که پیش بینی شده سود در مقاطع مربوطه براساس فرآیند پیش بینی شده برای سهامداران لحاظ خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی