|

پیش بینی بازار

پیش بینی بورس امروز شنبه 25 بهمن 99

پیش بینی بازار بورس امروز شنبه 25 بهمن 99 . امروز شنبه 25 بهمن بورس چه خواهد شد؟

لینک کوتاه کپی شد

بورس امروز شنبه 25 بهمن ماه 99 چه می شود؟ در پایان معاملات روز سه‌ شنبه بازار سهام، شاخص کل بورس با رشدی ۱٫۸ درصدی مجددا وارد کانال ۱٫۲ میلیون واحدی شد. شاخص هم ‌وزن نیز امروز مثبت بود. اما پیش بینی ها در خصوص بازار بورس امروز شنبه 25 بهمن ماه 99 چیست؟ بازار امروز چگونه پیش می ‌رود؟

 ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس امروز گفت: با تصمیم کم کردن دامنه نوسان منفی سهم‌ ها، فشار فروش در بازار سهام کم و بورس مثبت شد. همچنین احتمالا معاملات امروز و این هفته روند مثبتی داشته باشد. جزئیات بیشتر و نظرات مخاطبان درباره روند احتمالی امروز بازار سهام را در گزارش پیش‌بینی بورس ۲۵ بهمن ماه ۹۹ بخوانید.

پیش بینی بورس امروز شنبه 25 بهمن 99

در این قسمت قصد داریم تا به پیش بینی بازار بورس امروز شنبه 25 بهمن 99 بپردازیم. عمده کارشناسان و فعالان بازار اقتصادی معتقدند که بورس تا پایان سال رشد قابل توجهی نخواهد داشت. محمد خانی کارشناس بازار سرمایه در خصوص پیش بینی بازار بورس امروز شنبه 25 بهمن ماه 99 به اقتصادنیوز گفت: روند معاملات در روز های اخیر به گونه ای بوده است که انتظار خاصی از بازار سرمایه نیست. اما با این وجود باید منتظر ماند که تغییر دامنه نوسان از امروز چه تاثیری بر معاملات می گذارد. محمد خانی در ادامه پیش بینی بازار بورس امروز شنبه 25 بهمن 99 اظهار داشت که این تغییرات دردی از درد های بورس و سهامدارن دوا نخواهد کرد. تا انتهای سال نیز نباید انتظار خاصی از بازار بورس داشته باشیم.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی