|

پیش بینی بازار

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 26 بهمن 99 ، بورس مثبت می ماند؟

پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 26 بهمن 99 . آیا بورس فردا هم مثبت خواهد شد؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 26 بهمن 99 ، فردا بورس چه خواهد شد؟ آیا بورس کانال یک میلیون و 200 هزار واحد را پس می گیرد؟ قبل از آن که به تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 26 بهمن 99 بپردازیم، لازم است تا نگاهی به روند بازار بورس امروز داشته باشیم. بورس امروز شنبه 25 بهمن ماه 99 همانطور که پیش بینی شده بود مثبت بوده و تغییر دامنه نوسان موجب رشد شاخص کل بورس تا محدود 47 هزار واحد شد. اما آیا مثبت بودن بورس در روز های بعدی ادامه دارد و می توان به آینده بازار سرمایه امیدوار بود؟ آیا این روند مثبت بورس در معاملات فردا یکشنبه 26 بهمن 99 نیز وجود خواهد داشت؟ بورس فردا شنبه 26 بهمن 99 چه می شود؟ در این مقاله به تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا شنبه 26 بهمن ماه 99 می پردازیم. با ما در ادامه همراه باشید.

پیشنهاد می شود: گزارش لحظه ای بازار بورس امروز شنبه 25 بهمن 99 ، بورس مثبت شد؟

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 26 بهمن 99

معاملات بازار بورس امروز در موجی از تقاضا برای خرید نماد های شاخص ساز همراه بود. همین جریان مثبت که ناشی از سیگنال مثبت تغییر دامنه نوسانات بورس بود موجب رشد 47 هزار واحدی شاخص کل بورس شد و نهایتا شاخص به عدد 1 میلیون و 262 هزار واحد رسید. اما بورس فردا چه خواهد شد؟ اگرچه کارشناسان معتقدند که تغییر دامنه نوسان بورس به صورت بلندمدت بر آینده بازار تاثیری نخواهد داشت. اما کارشناسان بازار بورس را برای فردا یکشنبه 26 بهمن 99 و روز های آتی در هفته آخر بهمن مثبت و صعودی پیش بینی می کنند. 

پیشنهاد می شود: بهترین روش سرمایه گذاری در بورس چیست؟

برای ورود به بورس از کجا شروع کنیم؟

مهدی رضایتی کارشناس بازار سرمایه در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 26 بهمن 99 گفت: شاخص بازار سهام افت شدیدی داشته است و از طرفی تصمیم دولت در رابطه با تغییر دامنه نوسان جو مثبتی در بازار سهام ایجاد کرده است. اما هنوز روند مثبتی شکل نگرفته است و احتمالا شاخص کل بین ۱/۲ میلیون واحد تا ۱/۳ میلیون واحد نوسان خواهد داشت. متغییرهای بودجه و ریسک‌های بورس باید رفع شده و از طرفی هم باید پول به بازار سهام تزریق تا روند بازار سهام متعادل شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها