|

گزارش بورسی

ارزش سهام صندوق پالایش یکم امروز شنبه 25 بهمن 99

ارزش سهام صندوق پالایش یکم امروز شنبه 25 بهمن 99 چقدر بود؟

لینک کوتاه کپی شد

صندوق پالایشی یکم اولین روز معاملاتی هفته بازار را با ۷.۷۵ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت ۱۰۰۷۸۰ ریال به پایان رساند. تمام نمادهای مجاز معاملاتی صندوق پالایشی یکم امروز در پایان معاملات با افزایش قیمت مواجه شدند و تا امروز این صندوق ضرر صاحبان اولیه این واحدها را جبران نموده و قیمت پایانی هر واحد آن در ۱۰ هزار تومان بسته شد.

پیشنهاد می شود: ارزش سهام عدالت امروز شنبه 25 بهمن چقدر است؟

امروز نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) رشد ۵.۹۴ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۵.۹۶ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۵.۹۸ رشد را تجربه کردند.

ارزش پالایشی یکم ۲۵ بهمن ماه ۹۹

امروز شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۷.۷۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۷۸ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۵ میلیون و ۳۹ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۲۸۸ تومان معامله شد.

3059140

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع: نبض بورس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها