|

بازار سرمایه چه خواهد شد؟

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 27 بهمن

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 27 بهمن چگونه خواهد و آیا روند صعودی بورس بازار ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

در پایان معاملات امروز شاخص بورس تهران شاخص کل در بیست و ششمین روز بهمن ماه با رشد 0.17 درصد بسته شد و نماگر بازار در کانال 1 میلیون و 264 هزار واحد آرام گرفت. شاخص هم وزن هم امروز با رشد 1460 واحد را ثبت کرد. ارزش معاملات بازار مجموعا از 20 هزار میلیارد تومان گذشت.

 

روند معاملاتی امروز یکشنبه 26 بهمن

این در حالی بود در جریان معاملات امروز شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز کار خود را با رشد حدود هشت هزار واحدی آغاز کرد، اما بعد از گذشت ۱۵ دقیقه ورق برگشته و شاهد کاهش قیمت سهام در اغلب نماد‌ها و رسیدن آن‌ها به قیمت منفی دو درصد و تشکیل صف فروش هستیم. طوری که تعداد نماد‌های قرمز به دو برابر نماد‌های سبزرنگ رسیده است. بعد از گذشت ۳۰ دقیقه شاخص به رشد چهار هزار واحدی بسنده کرده و ۳۰ صدم درصد افزایش دارد.

685aba12-8f8b-46b4-aaba-a035e3c189f8

نقشه بازار سرمایه در پایان معاملات امروز یکشنبه 26 بهمن

 

پیش بینی بازار فردا دوشنبه 27 بهمن

این روزها جذب نقدینگی یکی دیگر از دغدغه‌های اصلی بورس شده و به دلیل بی‌اعتمادی سهامداران به بازار سهام نقدینگی زیادی از بازار سهام خارج شده است و به عقیده کارشناسان بورس در حال حاضر برای متعادل شدن حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان پول نیاز دارد. در جریان معاملات روز گذشته حدود ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از صندوق‌های بادرآد ثابت خارج شد و این نشان از روانه شدن نقدینگی به بورس بود اما روند بورس امروز با عرضه بیشتری همراه شد.

اما سهام داران باید توجه داشته باشند که بعد از افت میانگین ۵۰ درصد بازار از این فرصت یکماه نوسان 2 به 6 استفاده کنید
سه روز صف فروش برابر هست با یک روز صف خرید. برخی سهام رو هم دارید منفی دو روز دیگه می فروشید ، به قیمت پایانی سهام دقت کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عبد خدا ارسالی در

    بابا نوسان گیران و حقوقیهای خونخوار نمیگذارند بورس حرکت عادی داشته باشه و حداقل حقیقیهای گرفتار با ضرر 30 درصد بازار را ترک کنند.

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی حقوقی دراذیت نی کندطرف ترس برمیداردسریع ازبورس خارج میشود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها