|

رصد بازار

پیش بینی قیمت طلا 18 عیار امروز دوشنبه 27 بهمن 99

پیش بینی قیمت طلا و انواع سکه برای امروز دوشنبه 27 بهمن 99 چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد. همچنین  سکه با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان به فروش رفت. امروز دوشنبه 27 بهمن 99 برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌ بینی‌ هایی می‌شود؟

پیش بینی قیمت طلا امروز دوشنبه 27 بهمن 99

نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران معتقد است با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تقاضای چندانی برای خرید سکه و مصنوعات طلا در بازار مشاهده نمی‌شود. این روزها خبرهای سیاسی در حوزه بین‌الملل بر روند بازار طلا و ارز تاثیرگذار است.

در این مورد دنیای اقتصاد هم نوشت: سکه امامی دیروز در واکنش به منفی شدن روند دلار، در مسیر کاهشی قرار گرفت. ساعت ۳ بعدازظهر روز یکشنبه، سکه با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان به فروش می‌رفت که ۱۰هزار تومان کمتر از روز شنبه بود.

سکه در تاریخ ۱۶ بهمن ماه در محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قرار داشت و طی ۱۰ روز توانست بالای یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را به ثبت برساند. روز یکشنبه برخی از معامله‌گران از خریدهای خود سودگیری کردند. در کنار این حباب قیمتی سکه به اندازه‌ای زیاد است که بدون کمک اونس طلا و دلار دشوار است که یک تنه راه افزایشی را طی کند.

پیشنهاد می شود: قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه 27 بهمن 99

با وجود تمام این دشواری‌ها گفته می‌شد که سکه پس از ساعت چهار بعدازظهر دیروز خود را در معاملات غیررسمی به بالای مرز ۱۲ میلیون تومانی رساند. سکه در صورتی که بالای مرز ۱۲میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبیت شود، می‌تواند خریداران تازه‌ای برای ورود به بازار خود ترغیب کند.

به نظر می‌رسد، تقاضای احتیاطی در هفته جاری تا حدی سعی کند که اثر کاهشی تعطیلات چینی را کاهش دهد. دلار هم گفته می‌شد که پس از ساعت چهار بعدازظهر کمی صعودی شد. ممکن است تقاضا پس از استراحت یک‌روزه در روز دوشنبه بار دیگر فعال‌تر شود. بیشتر فعالان باور دارند بازار تا سوم اسفندماه آبستن اتفاقات زیادی خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها