|

گزارش بورسی

ارزش پالایشی یکم امروز سه شنبه 28 بهمن 99

سهام نماد پالایش یکم یا دارا دوم امروز سه شنبه 28 بهمن 99 چقدر قیمت داشت؟

لینک کوتاه کپی شد

ارزش صندوق پالایش یکم امروز سه شنبه 28 بهمن 99 چقدر شد؟ صندوق پالایش یکم یکی از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) دولتی است که در شهریور ماه سال جاری عرضه و معرفی شد. این صندوق با گذشته چند ماه بالاخره در بازار بورس قابل معامله شد. صندوق سرمایه گذاری پالایش یکم یا دارا دوم از چند نماد پالایشی تشکیل شده است که هم اکنون در بازار بورس قابل معامله و سرمایه گذاری می باشند. در ادامه برای کسب اطلاعات در خصوص ارزش و قیمت نماد های سهام صندوق پالایش یکم یا همان دارا دوم امروز سه شنبه 28 بهمن 99 در ادامه با ما همراه باشید.

ارزش پالایشی یکم امروز سه شنبه 28 بهمن 99 

صندوق پالایش یکم ، امروز را هم سرخ پوش به پایان رساند و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌ یکم با افت ۴ درصدی به ۹ هزار و ۲۲۱ تومان کاهش یافت. امروز تمام نماد‌های صندوق پالایش یکم طبق روال چند روز‌ معاملاتی گذشته سرخ پوش بودند و با کاهش قیمت همراه شدند، در مجموع تاکنون حدود ۸ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است. شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افت ۱.۷۵ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱.۷۳ افت و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۱.۳۶ درصد کاهش، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۱.۴۱ درصدی را تجربه کردند.

امروز سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۲۲۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۲۲۱ تومان معامله شد. این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

قیمت سهام پالایش یکم امروز سه شنبه 28 بهمن 99

thm_639_29946_658

ارزش پالایش یکم در یکماه گذشته

thm_456_29947_988 (1)

منبع: نبض بورس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها