|

تحلیل اقتصادی

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 1400

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 1400 ، آینده جهان با کدام ارز دیجیتال است؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی ها برای قیمت بیت کوین در سال آینده یعنی سال 1400 چیست؟ آیا باید دارایی های خود در بیت کوین را حفظ کنیم یا بهتر است آن ها را بفروشیم؟ آیا ریزش شدیدی در انتظار بیت کوین و سهامداران بیت کوین است؟ در این مقاله و در این گزارش قصد داریم تحلیل ها و پیش بینی ها در خصوص قیمت بیت کوین و رمز ارز دیجیتال در سال 1400 با توجه به تحلیل و نظر کارشناسان بپردازیم. 

وقتی صحبت ارز دیجیتال خصوص بیت کوین در میان باشد، صحبت هایی همچون تحلیل تکنیکال، پیش بینی قیمت و موارد دیگر نیز پای خود را به وسط میدان باز می کنند. همچون سایر بازار های مالی و سرمایه گذاری، افرادی که در این بازار ها سرمایه گذاری می کنند. عموما معاملات خود را با توجه به سخن کارشناسان و تحلیلگران بازار تطبیق می دهند. اما نکته قابل توجه در خصوص بیت کوین و سایر رمز ارز ها این است که پیش بینی قیمت بیت کوین کار ساده ای نیست. 

پیشنهاد می شود : پیش بینی قیمت اتریوم در سال 1400

چرا که بیت کوین و سایر رمز ارز ها یک نوع بازار غیر متمرکز هستند. لذا موارد مختلفی نیز بر آن ها تاثیر گذار است. اما ما در این مقاله سعی می کنیم تا چندی ای تحلیل ها و پیش بینی های کارشناسان بازار سرمایه در خصوص قیمت بیت کوین در سال 1400 را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 1400

هم اکنون قیمت بیت کوین برابر با 49.108 دلار می باشد. کل واحد های عرضه شده در بازار بیت کوین برابر با 21,000,000 می باشد که تا هم اکنون یعنی در سال 2021 میلادی تنها حدود 18,630,000 واحد از کل واحد های بیت کوین استخراج شده است. اگرچه بسیاری از کارشناسات عقیده دارند که محدودیت عرضه در بیت کوین نقطه ضعف این ارز دیجیتال می باشد. اما با توجه به حجم قابل توجه از واحد های استخراج نشده بیت کوین می توان انتظار داشت که قیمت بیت کوین در آینده همچنان صعودی باقی بماند.

کارشناسان معتقدند که استخراج کل واحد های بیت کوین ممکن است تا سال 2140 میلادی به طول بینجامد. بنابراین انتظار می رود که روند قیمت بیت کوین صعودی باشد. اما فراموش نکنید که نباید از نوسانات گاه و بیگاه این ارز غافل شد. با توجه به این شرایط، تحلیل گران بلومبرگ پیش‌بینی کرده‌اند قیمت بیت‌کوین به 50000 دلار برسد. طبق نظر بعضی از تحلیلگران نیز قیمت بیت‌کوین در 12 ماهه آینده به 100000، 170000 و حتی 318000 دلار خواهد رسید.

برخی از پیش ‌بینی‌ های فعلی با توجه به شباهت رفتار فعلی قیمت بیت ‌کوین با روند صعودی بی‌سابقه آن در سال 2017 صورت گرفته است. در آن زمان قیمت ارزهای دیجیتال به سرعت افزایش یافت و قله‌ های تاریخی خود را ثبت کرد. پس از مدت کوتاهی دوباره قیمت‌ ها سقوط کرد و سرمایه ‌گذارانی که شتابزده به این بازار وارد شده بودند متحمل ضررهای سنگینی شدند.

اما به نظر می‌رسد روند فعلی افزایش قیمت ارزهای دیجیتال با روند صعودی سال 2017 متفاوت باشد. طبق اعلام میهن سیگنال، مهمترین دلیل این تفاوت، افزایش تعداد کاربران ارزهای دیجیتال نسبت به گذشته است. به گفته پیرس کراسبی مدیرکل تریدینگ ویو علاوه بر پراکندگی دارایی، درصد مالکیت نهادهای حقوقی و توسعه فناوری‌های مبتنی بر ارز دیجیتال هم عوامل تمایز روند فعلی نسبت به روند سال 2017 می‌ باشند.

پیش بینی آینده قیمت بیت کوین

با در نظر گرفتن رویداد هاوینگ بیت‌ کوین در ماه می سال 2020 که با نصف کردن پاداش استخراج بیت ‌کوین ، میزان عرضه آن را به نصف رسانده است می‌توان از پیشی گرفتن تقاضا بر عرضه این ارز دیجیتال هم نتیجه گرفت روند افزایش قیمت بیت ‌کوین در سال‌ های آینده و به ویژه سال 2021 ادامه خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها