|

پیش بینی بورس

پیش بینی بورس شنبه 2 اسفند 99

پیش بینی بورس شنبه 2 اسفند99 . هفته بعد بورس چگونه آغاز خواهد شد؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس روز شنبه 2 اسفند 99 ، هفته آینده و در روز ابتدایی معاملات بورس چه خواهد شد؟ امروز چهارشنبه 29 بهمن ماه 99 در آخرین روز معاملاتی هفته شاهد افت 7487 واحدی شاخص کل بورس بودیم. اما آیا شنبه دوم اسفند ماه در اولین روز معاملاتی آخرین ماه سال 1399 بورس حرکت مثبتی خواهد داشت؟ در ادامه این گزارش با ما همراه باشید.

پیش بینی بورس شنبه 2 اسفند 99

وضعیت امروز بازار سرمایه در مقایسه با روز گذشته متعادل تر به نظر می رسد و با مثبت شدن چند روز پی در پی شاخص هم وزن گویی تمایل بازار به سمت سهم های کوچک رفته است. به گزارش بورس فردا تغییر دامنه نوسان و یا دامنه نامتقارن نمی تواند مانع ریزش بازار شود بلکه فقط سرعت ریزش بازار را کم کرده، بسیاری از تحلیلگران بازار سرمایه معتقدند که این تصمیم باعث شده تا نقدشوندگی بازار سهام کم شود و همچنین این اقدام باعث شده است که با وجود صف فروش سنگین نمادها شاخص کل ریزش زیادی نداشته باشد.

کارشناسان معتقدند که احتمال خروج ایران از پروتکل الحاقی باعث شده که سرمایه گذاران و فعالان بازار بورس محتاطانه عمل کند و تا سوم اسفند ماه 99 ،نمی توان پیش بینی قطعی از وضعیت بازار سرمایه ارائه داد. و دلیل اینکه چرا دیگر از رشد شارپی در بورس خبری نیست را می توان نبود پول در بازار سرمایه و شفاف نبودن دانست. بنابراین در خصوص پیش بینی بورس شنبه 2 اسفند 99 نمی توان به طور قطعی اظهار نظر کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    شماو دولت همه چیزتان رابه غرب وابسته کرده ایدولی عرضه نجات بورس را نداریدفقط حرف عمل خیر

  • کورش ارسالی در

    با سلام. خود شون هم میدانند که هر کدام از سهمها را بمدت سه روز مثبت کنند پول خارج نمی شود از سهم که هیچ بلکه میلیونها برای خریدش صف تشکیل میدهند واقعییت.دارد

  • رضا ارسالی در

    این کارشناسان روانی که میگن بخاطر احتمال خروج ایران ازپروتکل الحاقی فعالان سرمایه محتاطانه عمل میکنند.اگرچنین اتفاقی پیش بیاد،دلار بالا میره.مگه شما بی لیاقت نگفتی اگه دلاربالا بره بورس هم صعودی میشه.پس دیگه چه مرگتونه احمقهای بی لایق. شایا نیوز خواهش میکنم نظرم را ثبت کنیداگرمدعی آزادی بیان هستی.

  • ناشناس ارسالی در

    انهایی که جیب حق ناس راخالی می کننددرقیامت چه جوابی دارند

  • ناشناس ارسالی در

    بازرسان آژانس قرارشد در ایران بمونند وارز ۴۲۰۰ تومانی سال آینده هم می باشد بورس فردا متعادل است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها