|

ارزش سهام عدالت امروز پنج شنبه 30 بهمن چقدر است؟

سهام عدالت در آخرین هفته بهمن ماه حدود سیصد هزار تومان رشد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ارزش سهام عدالت در پایان هفته جاری به حدود 10 میلیون و 800 هزار تومان رسید این در حالی است که سهام عدالت هفته گذشته 10 میلیون و 500 هزار تومان بود.

سهام-عدالت-29-بهمن

شاخص کل بورس در هفته ای که گذشت

دماسنج بورس تهران این هفته با ایستادن رو سطح یک میلیون و 238 هزار 357 واحد به کار خود پایان داد این در حالی است که هفته گذشته شاخص کل بورس یک میلون و 214 هزار و 416 واحد بود بنابراین شاخص کل در هفته جاری حدود 24 هزار واحد رشد کرد.

پیش‌بینی بورس در اسفند ماه 

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه عقیده دارد بازار سهام در یک ماه باقی مانده تا پایان سال حرکتی صعودی خواهد داشت و شاخص کل به یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد خواهد رسید، هرچند ممکن است بعد از رسیدن شاخص کل به یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد دوباره روند نزولی بورس آغاز شود.

به گزارش تجارت نیوز، همچنین ولید هلالات کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روابط دیپلماتیک و خروج ایران از پروتکل الحاقی و روند بورس تا پایان سال گفت: فعلا همه چیز به واکنش جامعه بین‌الملل به خروج ایران از پروتکل الحاقی وابسته است و احتمالا این واکنش‌ها تا نیمه دوم اسفند ماه تاثیر خود را بر بازار سهام خواهد گذاشت. احتمالا بورس از هفته آخر اسفند و بعد از شفاف شدن موضع ایران در جامعه بین‌الملل روند صعودی خود را شروع خواهد کرد و این روند در ایام عید ادامه خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها