|

رصد بازار

قیمت بیت کوین امروز شنبه 2 اسفند 99

قیمت بیت کوین امروز شنبه 2 اسفند ماه 99 چقدر است؟ آیا بیت کوین ریزش سنگین خواهد داشت؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت بیت کوین امروز شنبه 2 اسفند 99 چند است؟ امروز شنبه 2 اسفند بهمن 99 ، قیمت بیت کوین در بازار اندکی کاهش داشته است. در ادامه گزارش کاملی از قیمت بیتکوین در بازار خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد. همانطور که می دانید بیت کوین یکی از انواع ارز های دیجیتال است که در سال های اخیر با رشد بسیار زیادی به همراه بوده است. بیت کوین و سایر رمز ارز ها امروزه به عنوان یکی از راه های سرمایه گذاری در بازار شناخته می شوند و افراد بسیار زیادی در این بازار سرمایه گذاری می کنند. اگرچه این رمز ارز حدود 12 سال پیش اختراع شده است اما عمده رواج و شناخته شده بودن آن مربوط به دو سه سال اخیر می باشد. در ادامه برای اطلاع از قیمت بیت کوین امروز شنبه 2 اسفند 99 به دلار و تومان با ما همراه باشید. 

پیشنهاد می شود: قیمت دوج کوین امروز شنبه 2 اسفند 99

قیمت بیت کوین امروز شنبه 2 اسفند 99

قیمت بیت کوین امروز شنبه 2 اسفند 99 و در زمان نگارش این مقاله برابر است با 55,836 دلار . قیمت هر واحد بیت کوین به پول کشور ما برابر با ۱,۴۶۸,۴۹۶,۶۷۵ تومان می باشد. در روز های گذشته شاهد افزایش قیمت بیت کوین بوده ایم. قیمت بیت کوین در اواسط هفته گذشته در محدودده 45 هزار دلار متغیر بود. اما حالا به 55 هزار دلار رسیده است. بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که قیمت بیت کوین تا محدوده 100 هزار دلار هم جای رشد و پیشرفت دارد. 

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۸۲.۴۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۸.۹۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۵۲,۷۲۵ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۵,۹۱۹ تومان معادل ۱,۳۶۶,۶۰۳,۸۶۲ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۵۴.۲۵ میلیارد دلار است.

قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۱.۸۹% افزایش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹(19 February 2021) معادل ۵۲,۸۰۲.۵۱ دلار بوده که همینک %۰.۱۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۸.۶۳ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۱ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن بیت کوین معامله می‌شود، صرافی bitFlyer با سهم %۶۷.۰۱ از حجم معاملات روزانه است.

یک ساعت یک روز یک هفته دو هفته یک ماه شش ماه یک سال دو سال
0.05% 8.87% 16.86% 41.90% 61.20% 377.51% 476.80% 1,299.88%

پیشنهاد می شود: قیمت اتریوم امروز شنبه 2 اسفند 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها