|

پیش بینی بازار

پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین تا پایان زمستان

اقتصاددانان مورگان استنلی پیش بینی می کنند که تورم آمریکا طی دو سال آینده کمی بیش از 2٪ افزایش یابد.

لینک کوتاه کپی شد

یک موسسه اقتصادی پیش بینی می کند در هفته های آینده طلا همچنان روند کاهشی خود را ادامه دهد.اما قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجتالی کماکان روزهای خوشی خواهد داشت. در هفته ای گذشت ارزهای دیجیتالی نقش پررنگی را در جهان داشتند وموجب توجه مردم به خود شدند. با توجه به اینکه ارزهای دیجیتالی خواب ندارند و در تمامی ساعات روز به فروش می رسد، علاقه مندان به این حوزه 24 ساعت 7 روزه هفته باید به روند بالا و پایین آن توجه کنند.

اوج اتر

در روزی که گذشت ارزهای دیجیتالی اتر رکورد تازه ای زد. ، قیمت Ether از 2000 دلار گذشته است. طبق گزارش کوین دسک ، اتر به رکورد جدید قیمت 2.033.08 دلار رسید که در 24 ساعت گذشته 6.18٪ رشد داشت ، و ارزش بازار رمزنگاری به 233.3 میلیارد دلار رسید. ارز رمزنگاری شده در سال گذشته 172.5 درصد افزایش یافته است.

رکورد های قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین نیز به یکه تازی خود ادامه داده است. یک روز پس از آنکه ارز رمزپایه پیشرو بیش از 5000 دلار افزایش یافت و در طی این مدت ارزش بازار سقف یک تریلیون دلار دست یافت ، بیت کوین (BTC) صبح شنبه یک رکورد دیگر هم در تاریخ خود به ثبت رساند ، برای اولین بار از 57هزار دلار عبور کرد و باعث ایجاد یک تجمع گسترده در میان سایر ارزهای رمزپایه شد. بالاترین سطح قیمت این ارز دیجیتالی 57،492.00 بود. قبل از شروع سرگرمی و بازی های دیروز ، BTC حدود 51،600 دلار بود. در حال حاضر قیمت هر بیت کوین 56 هزار و 492 دلار است.

هفته ای که گذشت

تقویم

براساس گزارش اینوستینگ، بازده اوراق خزانه داری در روز جمعه به بالاترین سطح خود از فوریه 2020 را رسید و سهام ایالات متحده هفته معاملات را با روند نامشخصی به پایان رساند زیرا سرمایه گذاران اعلام کردند که پیامدهای تورم ارزش سهام و طلا را زیر سوال می برد. این احساسات به طور احتمالی تا هفته معاملات جدید ادامه خواهد داشت.

در اواخر هفته معاملات نفت با پایین آمدن دوباره میزان تولید ایالات متحده ، نفت به زیر 60 دلار در هر بشکه رسید. دلار علی رغم افزایش بازده در مدت مشابه ، در روز جمعه برای دومین روز افت کرد. این دو رابطه مثبت دارند که به نظر می رسد این رابطه از هم پاشیده است.

پیشنهاد می شود: قیمت بیت کوین امروز دوشنبه 4 اسفند 99

فروش دلار دو روزه برای تقویت طلا کافی نبود و دوباره آن را به حالت معکوس درآورد. در عوض ، فلز زرد روز به روز ضعیف تر شده است. ضعف دلار موجب افزایش طلا شده است، در حالی که افزایش بازده، سرمایه گذاران را از یک دارایی امن به دارایی دیگر دور می کند.

آینده پایین قیمت طلا

همچنین بر اساس گزارش کیتکو، اندرو شیتز ، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری مورگان استنلی پیش بینی می کند که طلا در سال 2021 بیش از این افتی که تجربه کرده روند نزولی خود را ادامه داده است.

اقتصاددانان مورگان استنلی پیش بینی می کنند که تورم آمریکا طی دو سال آینده کمی بیش از 2٪ افزایش یابد. بنابراین ، این به سختی سناریوی فراری برای تورم است که به نظر می رسد طلا برای آن مناسب تر باشد. طلا سرمایه ای است که روایت در آن اهمیت دارد. در سال 2021 به نظر می رسد پاندمیک بهتر می شود. داده های اقتصادی در حال بهبود است. سیاست آرامتر شده است. و نرخ بهره در حال افزایش است.

پیشنهاد می شود: قیمت طلا 18 عیار و انواع سکه امروز دوشنبه 4 اسفند 99

همچنین گفته می شود عملکرد طلا به ویژه در مقایسه با سایر کالاها کم است. ارزیابی آن جذابیت خاصی ندارد. حرکت قیمتی ضعیف است ، به این معنی که کالاهایی که در حال سقوط هستند اغلب تمایل به نزول دارند. و داده های اقتصادی فعلی ، که در حال بهبود است ، اغلب به این معنی است که طلا کمتر از دارایی های دیگر عمل می کند. در مورد طلا ، قیمت کمی زیر 1800 دلار در هر اونس پیش بینی شده است. تا پایان سال ؛ حتی با افزایش نرخ تورم ، طلا کاهش بیشتر از سطح فعلی را نشان می دهد.

منبع: اقتصاد نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها