|

پیش بینی بورس

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 5 اسفند 99

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 5 اسفند 99 . فردا سه شنبه بورس چه خواهد شد؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 5 اسفند 99 ، فردا سه شنبه 5 اسفند ماه 99 در سومین روز معاملاتی این هفته بازار بورس چه رویکردی خواهد داشت؟ آیا بورس منفی می ماند؟ امروز سه شنبه 5 اسفند 99 همچون روز گشته بازار بورس منفی بود و منفی به پایان رسید. بورس امروز ریزش 8 هزار واحدی را تجربه کرد. شاخص هم وزن بورس امروز نیز منفی شد و علت آن فشار عرضه در نماد های کوچک و بزرگ بورسی بود. اما فردا چه خواهد شد؟ در ادامه با پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 5 اسفند ماه 99 با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: گزارش لحظه ای بورس امروز دوشنبه 4 اسفند 99

دلیل منفی شدن بورس چه بود؟

بورس امروز دوشنبه 4 اسفند ماه 99 وضعیت بدی را سپری کرد. شاخص کل بورس در هفتمین روز متوالی منفی بود و نهایتا امروز با ریزش 8 هزار و 113 واحدی به عدد 1,214,500.42 واحد رسید. اما آیا این روند منفی در روز های آینده و فردا نیز ادامه خواهد داشت؟ پیش بینی ها برای بورس و معاملات آن در فردا سه شنبه 5 اسفند 99 چیست؟

برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که عرضه اولیه اپال می تواند دلیلی بر منفی شدن شاخص کل بورس امروز باشد. عره اولیه اپال قرار بود در تاریخ 26 آذر ماه 99 منتشر شود. اما انتشار آن در آن تاریخ لغو شد. قرار است تا اپال چهارشنبه همین هفته یعنی روز 4 اسفند ماه 99 در بورس منتشر و عرضه اولیه شود. به همین دلیل برخی اعتقاد دارند که برخی از دلایل منفی شدن بورس امروز به علت دریافت نقدینگی برای ورود به عرضه اولیه اپال است.

اما شاید این تنها بخشی از ماجرا باشد. علت اصلی این است که بورس وضعیت کلی خوبی ندارد. اگرچه اتفاقات مختلف همچون تغییر دامنه نوسان و جو و هیجانات اقتصادی و سیاسی به صورت کوتاه مدت بورس را مثبت کردند و خواهند کرد. اما باید دید که آیا بورس به صورت بلند مدت نیز وضعیت خوبی دارد؟ پاسخ به سوال منفی است. سهامداران اعتماد خود را به بازار بورس از دست داده و بسیاری با داغ شدن اخبار ارز های دیجیتال ترجیح داده اند سرمایه خود را وارد بازار بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال کنند. اما بورس چه خواهد شد؟

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 5 اسفند 99

کارشناسان اعتقاد دارند که تا زمانی که پول حقیقی و هوشمند به بازار بورس تزریق نشود و به صورت کلی اقدامات اصلاحی مناسبی در خصوص بورس صورت نگیرد، اعتماد سرمایه گذاران به بورس ترمیم نشده و بورس منفی باقی خواهد ماند.

تنها راه نجات بورس ورود پول حقیقی به بازار است. اما به هر ترتیب برخی از کارشناسان در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 5 اسفند ماه 99 ، آن هم در چنین شرایط نابه سامانی حاضر به اظهار نظر شدند. کارشناسان اعتقاد دارند و پیش بینی می کنند که فردا سه شنبه 5 اسفند ماه 99 بازار بورس وضعیت متعادل تری را تجربه کند.

پیشنهاد می شود: بورس امروز دوشنبه 4 اسفند 99 چه شد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها