|

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 6 اسفند 99

فردا چهارشنبه 6 اسفند ماه 99 در پنحمین روز معاملاتی این هفته بازار بورس چه رویکردی خواهد داشت؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 6 اسفند 99 ، فردا چهارشنبه 6 اسفند ماه 99 در پنحمین روز معاملاتی این هفته بازار بورس چه رویکردی خواهد داشت؟ آیا بورس منفی می ماند؟ امروز سه شنبه 5 اسفند 99 همچون روز گشته بازار بورس منفی بود و منفی به پایان رسید. بورس امروز ریزش 8 هزار واحدی را تجربه کرد. شاخص هم وزن بورس امروز نیز منفی شد و علت آن فشار عرضه در نماد های کوچک و بزرگ بورسی بود. اما فردا چه خواهد شد؟ در ادامه با پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 6 اسفند ماه 99 با ما همراه باشید.

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 6 اسفند 99

بازار بورس امروز سه شنبه پنجم اسفند ماه اگرچه منفی به پایان رسید اما می توان اذعان داشت که نسبت به روز گذشته وضعیت بهتری داشت. اما نظر کارشناسان اقتصادی در خصوص وضعیت بازار بورس فردا چهارشنبه 6 اسفند ماه 99 چیست؟ کارشناسان و تحلیلگران بازار بورس در خصوص پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 6 اسفند ماه 99 نظرات تقریبا یکسانی ارائه دادند. 

کارشناسان معتقدند که بازار در چند هفته اخیر تحت تاثیر لایحه بودجه به خصوص مسئله افزایش حامل های انرژی و نرخ هزینه سوخت و برق قرار داشته و انتظار می رود که در روزهای آینده وضعیت شاخص بورس بهتر و با حتی مثبت باشد. البته در خصوص بورس فردا چهارشنبه 6 اسفند ماه 99 سیگنال های مثبت دیگری نیز وجود دارد. برای مثال تحلیلگران بر این باورند که لغو پروتکل‌ های الحاقی یک سیگنال مثبت برای رشد بازار بورس می باشد زیرا باعث بالا رفتن قیمت دلار می شود که این یک محرک برای بازار بورس به حساب می آید.

از طرف دیگر کره جنوبی اعلام کرد که یک میلیارد دلار از دارایی های ایران را در روز های آینده آزاد خواهد کرد، در حالیکه حسن روحانی رئیس جمهور گفته بود اگر ۷ میلیارد دلار ایران آزاد شود، دلار ۱۵ هزار تومان می ‌شود. با توجه به موارد گفته شده در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 6 اسفند ماه 99 می توان انتظار داشت که فردا بورس وضعیت متعادل تر از امروز و یا حتی مثبت و صعودی داشته باشد.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها