|

پیش بینی بورس

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 11 اسفند 99

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 11 اسفند ماه 99 . بورس فردا چه می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه 11 اسفند 99 ، بورس امروز یکشنبه 10 اسفند ماه 99 در دومین روز معاملاتی این هفته منفی به پایان رسید. اما پیش بینی ها در خصوص بازار بورس فردا دوشنبه 11 اسفند ماه 99 چیست؟ بورس فردا مثبت خواهد شد یا به روند منفی خود ادامه می دهد؟ پیش بینی بورس تا پایان سال 1400 چیست؟ بازار بورس یکی از بازار های پر نوسان مالی در ایران و جهان می باشد. علی رغم سود های خوبی که می توان از این بازار به دست آورد، احتمال ضرر و زیان نیز در بازار وجود دارد. البته اوضاع وخیم بازار بورس این روز های ایران را نباید همیشگی دانست. بورس این روز ها یک مشکل اساسی دارد و آن هم عدم اعتماد به بازار است. به هر ترتیب در ادامه این خبر با پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه 11 اسفند ماه 99 با ما همراه باشید.


آخرین اخبار مرتبط با بورس را در شایانیوز بخوانید.


پیش بینی بورس فردا دوشنبه 11 اسفند

بازار بورس امروز یکشنبه 10 اسفند ماه 99 نیز با جو و روندی منفی به پایان رسید. شاخص کل بورس امروز یکشنبه 10 اسفند ماه 8 هزار واحد ریزش را تجربه کرد. کارشناسان معتقدند که پیش بینی بازار بورس فردا 11 اسفند با توجه به روند معاملات امروز و دیروز و به طور کلی پیش بینی بورس کار دشواری شده است. 

زیرا همانطور که مشاهده شد، بورس از کنترل خارج شده و حتی اخبار مثبت منتشر شده در روز های گذشته نیز نتوانست به سیگنال مثبتی برای بازار بدل شود. پیش بینی کارشناسان ما در خصوص بورس فردا دوشنبه 11 اسفند ماه 99 این است که بورس فردا نیز با جوی منفی و پر عرضه آغاز خواهد شد. اما به هر حال اخبار سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی داخلی و خارجی می توانند به عامل محرکی برای بازار بدل شوند.

کارشناسان معتقدند که اگر پول هوشمند و حقیقی به بازار بورس وارد شود، ممکن است بورس نجات یابد. از طرف دیگر دولت در طرح جدید اعلام کرده است که متولدین سال 1400 سهامداران بورس خواهند بود. این موضوع نیز می تواند به عنوان سیگنالی برای بازار بورس فردا دوشنبه 11 اسفند ماه 99 باشد. 

محسن رضایی در اظهارات اخیر خود افشاگری جنجالی ارائه کرده است. محسن رضایی در یک سخنرانی گفته است که دولت چون فهمید بورس می‌رود بالا، پول ها را وارد بورس کرد. به قشر مستضعف که آخر از همه سهام خریدند آسیب وارد شد. قطعا انعکاس این موضوع بر بازار بورس فردا دوشنبه 11 اسفند 99 تاثیراتی منفی خواهد داشت.

پیشنهاد می شود:

بورس امروز 10 اسفند چه شد؟ حاشیه های بورس امروز یکشنبه 10 اسفند

شایعه بسته شدن نمادهای سبز به دستور سازمان بورس

افشاگری محسن رضایی در خصوص بورس تهران + ویدیو

 ارزش سهام صندوق پالایش یکم امروز یکشنبه 10 اسفند 99

 گزارش لحظه ای بورس امروز یکشنبه 10 اسفند 99

 چند خبر مهم و تاثیر گذار بر بورس امروز یکشنبه 10 اسفند 99

 حراج سهام عدالت در شب عید / معاوضه سهام عدالت با خودرو! 

موضوع دیگری که بر روند منفی و هیجانات بورس و سهامداران این روز ها موثر بود و احتمال دارد بر بازار فردا نیز تاثیر گذار باشد، شایعات منتشر شده در خصوص سازمان بورس می باشد. اخیرا شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر این که سازمان بورس دستور توقف نماد های سبز را صادر کرده است. 

انتشار اخباری شبیه به این می تواند جو بسیار منفی را بر بازار حاکم کند که در نتیجه آن سهامداران هیجانی عمل کرده و ترجیح دهند تا سرمایه خود را از بورس خارج کنند. سازمان بورس این شایعه را رده کرده است. اما ممکن است تاثیرات این شایعه ها بر بازار بورس فردا دوشنبه 11 اسفند نیز حس شود.

بورس فردا دوشنبه 11 اسفند 99

روز گذشته نمایندگان مجلس طرحی را به تصویب رساندند. مطابق این طرح دولت مکلف است به ازای هر کودک که از ابتدای سال 1400 متولد شود، 10 میلیون ریال از محل یک درصد از یک دوازدهم هزینه‌های شرکت‌های دولتی را به صورت بلاعوض صرفاً جهت خریداری واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس به سرپرست فرزند تخصیص دهد. آیین‌نامه اجرایی این بند توسط هیأت دولت تهیه و به تصویب مجلس شورای اسلامی می‌رسد.

به عبارت دیگر نوزادان متولد نشده سهامداران آینده بازار بورس هستند. باید دید که آیا این موضع می تواند تاثیری بر روند معاملات آینده بازار بورس داشته باشد یا خیر. به هر ترتیب لازم است اشاره کنیم که در حال حاظر به هیچ عنوان نمی توان با توجه به تحلیل های تکنیکال در خصوص پیش بینی آینده بورس اظهار نظر کرد. آنچه در این مقاله تحت عنوان پیش بینی بورس فردا دوشنبه 11 اسفند ماه 99 بیان کردیم، صرفا با توجه به روند معاملات روز جاری و رفتار سهامداران می باشد.

نظر کارشناسان در خصوص پیش بینی بورس فردا 11 اسفند

کامران قزل ‌گل، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با وضعیت بورس و پیش بینی بورس فردا دوشنبه 11 اسفند 99 گفت: به دلیل دامنه نوسان نامتقارن، سهم ‌ها در صف فروش قفل شدند و نقد شوندگی بازار سهام تقریبا از بین رفته است. دلیل این روند نزولی را باید در بلندمدت و رشد شارپی نیمه اول سال جستجو کرد.

در نیمه اول سال بازار سهام به دلیل ورود پول و نقدینگی از سمت سهامداران حقیقی در حال رشد بود و سرمایه زیادی به بازار سهام روانه ‌شد اما مسئولان و دولت قدر این سرمایه وارد شده به بازار سهام را ندانستند و اعتماد نسبت به بورس از بین رفت.

در کشور ما کالاهای سرمایه‌ ای زیادی از قبیل خودرو، مسکن، دلار و طلا به وفور پیدا می ‌شود و تجربه ثابت کرده این بازارها می‌توانند سودده باشند و مردم به دلیل تورم شدید هر کالای سرمایه‌ای را به ریال ترجیح می‌دهند. اما روانه شدن سرمایه زیاد به بازار سهام می‌توانست دوره طلایی اقتصاد ایران را رقم بزند و شرکت‌ها بتوانند با این سرمایه رشد کنند و افزایش سرمایه بدهند اما اعتماد در بازار سهام از بین رفت و مدت‌ها طول می‌کشد تا اعتماد از دست رفته بازگردد.

محمد خبری زاده کارشناس بازار سرمایه نظر خود را درباره آینده بازار بورس و پیش بینی بورس فردا دوشنبه 11 اسفند 99 چنین بیان داشت: اگر نقدینگی وارد بازار نشود، شرایط نزولی ادامه پیدا می‌کند و شرایط کنونی بازار را بی‌تاثیر از اخبار و نرخ‌های جهانی دانست . عده ای از تحلیلگران نیز معتقدند که ریزش شاخص کل بازار سهام از کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد، بورس وارد روندی فرسایشی می‌شود.

در حال به روز رسانی است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • چنگیز ارسالی در

    خداازت نگذره روحانی بدبختمون کردی درعزای بچه هات ماراهم شریگ بدان خیلی ......

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها