|

گزارش بورسی

کدام نمادها در انتظار افزایش سرمایه هستند؟

با توجه به اطلاعیه ‌ها در سامانه کُدال، برخی از نماد ها در انتظار افزایش سرمایه هستند.

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به اطلاعیه ‌ها در سامانه کُدال، برخی از نماد ها در انتظار افزایش سرمایه هستند. آگهی افزایش سرمایه نمادهای پخش، سیستم، زشریف، ساینا، کایتا، ختراک در سامانه کُدال ثبت شده است.

افزایش سرمایه ۸۱۰ درصدی نماد «پخش» روز گذشته ( نهم اسفند) مورد تایید حسابرس قرار گرفت. از مبلغ ۹۵ میلیارد به ۸۶۴ میلیارد تومان افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور تامین سرمایه در گردش، اصلاح ساختار مالی، کارآمد سازی دارایی‌ها، کاهش ریسک مالی ارائه می‌شود.

شرکت همکاران سیستم (نماد سیستم) با عنایت به مجوز افزایش سرمایه در تاریخ پنجم بهمن ۹۹ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده  در تاریخ ۱۸ بهمن ۹۹ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۲۶ میلیارد به ‌مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته در تاریخ نهم اسفند در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

نماد زشریف ( کشت و صنعت شریف آباد) با عنایت به مجوز افزایش سرمایه ۱۵ دی ۹۹ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ پنجم بهمن افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۵۲ میلیارد به‌ مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها در تاریخ ششم اسفند در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

مجوز افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی نماد «ساینا» که ۳۵۰ درصد آن از محل مطالبات و آورده نقدی و ۱۵۰ درصد انباشته است صادر شد. همچنین مجمع عمومی فوق العاده می‌تواند با انجام افزایش سرمایه از مبلغ ۶۰ میلیارد به مبلغ ۸۵ میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی نمودن آن را به مدت دو سال به هیئت مدیره تفویض نماید تا هیئت مدیره شرکت پس از أخذ مجوز از سازمان نسبت به عملی نمودن آن اقدام نماید.

شرکت ایتالران با نماد کایتا افزایش سرمایه را ثبت کرد. با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۹ مرداد بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۵ شهریور افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱/۵ میلیارد به‌مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی در تاریخ نهم اسفند در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

شرکت ریخته گری تراکتور سازی ایران (ختراک) با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۹ مهر ۹۹ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۷ مهر ۹۸  و صورت‌جلسه هیئت مدیره مورخ سوم آبان با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۵۶ میلیارد به‌ مبلغ ۹۱ میلیارد، تعداد ۳۳۴ میلیون سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱۵ میلیون سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۱ اسفند ۹۹ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ عرضه می گردد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها