|

گزارش بورسی

اپال ، فخوز ، کاوه و فولاد بورس امروز 11 اسفند را مثبت می کنند؟

آیا اپال ، فخوز ، کاوه و فولاد بورس امروز دوشنبه 11 اسفند را مثبت می کنند؟

لینک کوتاه کپی شد

امروز دوشنبه 11 اسفند ماه 99 در حالی که بعد از ریزش شاخص کل روز گذشته به طور کلی امید ها به مثبت شدن بورس از دست رفته بود، شاهد شوک مثبتی در بازار بورس هستیم. نماد های اپال ، فخوز ، فولاد ، کاوه نماد های شاخص ساز بورس امروز هستند که از ساعات ابتدایی بورس امروز دوشنبه 11 اسفند 99 در صف خرید و پر تقاضا هستند. باید دید که آیا اپال ، فخوز ، کاوه و فولاد بورس امروز 11 اسفند را مثبت می کنند؟

اپال ، فخوز ، کاوه و فولاد بورس امروز 11 اسفند را مثبت می کنند؟

در ابتدای ساعات معاملاتی بورس امروز دوشنبه 11 اسفند ماه 99 ، شاخص کل بورس تا محدوده 3 هزار واحد ریزش داشت. اما با ادامه روند معاملات شاهد حمایت از نماد های شاخص سازی همچون اپال ، فولاد ، فخوز و کاوه هستیم. تاثیر مثبت این نماد ها بر بورس امروز دوشنبه 11 اسفند 99 موجب شد که شاخص کل بخشی از ریزش دقایق ابتدایی امروز را جبران کند. 

همچنین روز گذشته مصوبات جدید در مجلس به تصویب رسید که می تواند بر روند معاملات امروز موثر باشد. هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، در جلسه دیشب افزایش حد نصاب سرمایه‌گذاری صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت در سهام را تصویب کرد. از نگاه برخی، با این مصوبه ۹ هزار میلیارد تومان پول برای بورس تجهیز شده است.

پیشنهاد می شود: گزارش لحظه ای معاملات بورس امروز دوشنبه 11 اسفند 99

 قیمت طلا 18 عیار و سکه امروز دوشنبه 11 اسفند 99

 آخرین اخبار احتمالا موثر برای بازارها / این اخبار را جدی بگیرید!

نقشه بورس نیمه اول امروز دوشنبه 11 اسفند 99 

8

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها