|

گزارش بورسی

ارزش سهام عدالت پیش از معاملات بورس امروز 11 اسفند

ارزش سهام عدالت پیش از معاملات بورس امروز 11 اسفند 99 چقدر شد؟

لینک کوتاه کپی شد

ارزش سهام عدالت پیش از معاملات بورس امروز 11 اسفند 99 چقدر شد؟ آیا امروز دوشنبه 11 اسفند ماه 99 ارزش سهام عدالت و قیمت سهام عدالت 500 هزار تومانی و یک میلیونی کاهش خواهد یافت؟ در پایان معاملات دیورز بازار بورس همزمان با افت ۰.۷۲ درصدی شاخص، ارزش سهام عدالت با کاهش ۱.۶ درصدی حدود ۱۳۰ هزار تومان افت کرد و به ۷ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت پیش از معاملات بورس امروز 11 اسفند 99

بورس در ادامه روند نزولی روز‌ها و هفته‌های اخیر خود، امروز هم کار خود را با کاهش ارزش سهام شرکت‌ها آغاز کرد و با ریزش ۲۴۵۰ واحدی شروع شد و شاخص کل بورس را به ارتفاع یک میلیون و ۱۹۱ هزار واحد رساند و این روند تا پایان معاملات ادامه داشت تا جایی که شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش ۸ هزار و ۶۰۱ واحدی معادل ۰.۷۲ درصد به یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۰۸ واحد رسید.

دیروز نماد وسپهر، کزغال، رافزا، کرمان، دسانکو، گکوثر و آریا در گروه نماد‌های پُر تراکنش قرار گرفتند و نماد‌های موثر در افت شاخص هم فولاد، شستا، فارس، کگل، فملی و کچاد بود و نماد تازه عرضه اولیه شده اپال با ۳۸۹ واحد رشد، مانع افت بیشتر شاخص شد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات دیروز و پیش از معاملات بورس امروز دوشنبه 11 اسفند 99، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۸۷۶ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱.۶ درصد معادل ۱۳۰ هزار و ۸۹۶ تومان کاهش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۱۲۵ تومان رسیده است.

thm_991_31263_582

پیشنهاد می شود: 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این جه سهامیه بدرد ملت که نخورد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها