|

گزارش بورسی

۱۵ معامله مشکوک در بورس امروز رخ داد

در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام با بهبود تقاضا آغاز به کار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در روز رشد ۴۶۴۵ واحدی شاخص، بانک بورسی، یک پتروشیمی، دو شرکت سیمانی به همراه ۱۱ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند. در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام با بهبود تقاضا آغاز به کار کرد به طوری که پس از انتشار اطلاعیه لغو عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت ریل پرداز نوآفرین برای فردا بدون اعلام دلیل در نهایت، نماگر بازار با رشد ۴۶۴۵ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۱۸۶ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۵.۶ و ۱.۱ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا، بانک تجارت، ایران خودرو، بانک صادرات به همراه بانک ملت با داد و ستد بیش از ۸۹۱، ۶۳۲، ۵۱۱، ۲۵۰ و ۱۸۶ میلیون سهمی تعلق گرفت.

در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام با بهبود تقاضا آغاز به کار کرد به طوری که پس از انتشار اطلاعیه لغو عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت ریل پرداز نوآفرین برای فردا بدون اعلام دلیل در نهایت، نماگر بازار با رشد ۴۶۴۵ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۱۸۶ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۵.۶ و ۱.۱ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا، بانک تجارت، ایران خودرو، بانک صادرات به همراه بانک ملت با داد و ستد بیش از ۸۹۱، ۶۳۲، ۵۱۱، ۲۵۰ و ۱۸۶ میلیون سهمی تعلق گرفت.

پیشنهاد می شود: 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها