|

گزارش

ارزش سهام عدالت پیش از معاملات بورس امروز دوشنبه 18 اسفند 99

ارزش سهام عدالت پیش از معاملات بورس امروز دوشنبه 18 اسفند 99 چقدر است؟

لینک کوتاه کپی شد

ارزش سهام عدالت پیش از معاملات بورس امروز دوشنبه 18 اسفند 99 چقدر است؟ آیا روز گذشته سهام عدالت روند افزایشی داشت یا کاهشی؟ امروز دوشنبه 18 اسفند ماه 99 ارزش سهام عدالت برای هر برگ سهم 500 هزار تومانی و یک میلیونی چقدر است؟ در ادامه این گزارش با ما همراه باشید.

ارزش سهام عدالت پیش از معاملات دوشنبه 18 اسفند 99

ارزش سهام عدالت با توجه به روند صعودی بورس و نماد‌های مربوطه نسبت به روز های قبل افزایشی بود و ارزش سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومان دیروز ۶۶ هزار تومان افزایش یافت. بورس تهران که مدتی در مدار منفی معامله می شد، امروز شاهد پایان مثبت بورس بودیم. به طوری که شاخص کل در جریان معاملات امروز با صعود ۵ هزار و ۸۶۰ واحدی (معادل ۰.۵۰ درصد رشد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۸۴ واحد قرار گرفت و نماد‌های کوچک‌تر بازار بعد از یک صعود دوباره نزولی شدند و شاخص هم‌ وزن منفی شد و با افت ۹۲ واحدی، ۴۳۰ هزار و ۸۵۱ واحد را ثبت کرد.

در پایان معاملات دیروز نماد‌های اپال، برکت، شپنا، شستا، فملی، شتران و وتجارت پر تراکنش‌های بازار بودند. نماد‌های فولاد، وغدیر، فخور، شبندر و شپنا بیشترین تاثیر مثبت و فملی و وامید بیشترین تاثیر منفی را در روند شاخص کل بورس داشتند.

پیشنهاد می شود:

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سهام و پیش از آغاز معاملات بورس امروز دوشنبه 18 اسفند ماه 99 ، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۲۴۸ تومان رسید که ۰.۸ درصد معادل ۶۶ هزار و ۴۱۰ تومان افزایش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۱۴۸ تومان رسیده است.

thm_458_32034_650

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها