|

پیش بینی

پیش بینی قیمت طلا امروز سه شنبه 19 اسفند 99

امروز سه شنبه 19 اسفند 99 برای قیمت سکه و طلا چه پیش ‌بینی ‌هایی می‌شود؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی روز دوشنبه ۱۰‌ میلیون و ‌۵۱۰‌ هزار تومان فروخته شد. امروز سه شنبه 19 اسفند 99 برای قیمت سکه و طلا چه پیش ‌بینی ‌هایی می‌شود؟

به گفته محمد کشتی ‌آرای،  نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران پیش ‌بینی می ‌شود امروز سه شنبه 19 اسفند 99 قیمت طلا و سکه همین روند فعلی را داشته باشد و تغییر نکند. همچنین در خصوص پیش بینی قیمت طلا امروز سه شنبه 19 اسفند 99 دنیای اقتصاد نوشت: روز دوشنبه،‌ سکه با کمک دلارِ توانست مرز حیاتی ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را حفظ کند. دیروز طلای جهانی معاملات خود را زیر مرز هزار و ۷۰۰ دلار کلید زد و خبری از افزایش قیمت در این بازار حداقل تا ساعت ۳ بعدازظهر نبود.

با توجه به چنین اتفاقی،‌ انتظارات کاهشی معامله‌گران سکه بیشتر شد. با این حال،‌ دلار با قرار گرفتن در مسیر افزایشی از همان ابتدای روز توانست اثر نزولی اونس طلا را متوقف کند. نوسان‌گیران سکه با کمک همین برگ برنده دلار توانستند قیمت فلز گرانبهای داخلی را ۶۰هزار تومان بالا بیاورند.

ساعت ۳ بعدازظهر،‌ سکه در بازار آزاد و در حجم عمده با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان معامله شد. البته نوسانات بازار در روز دوشنبه زیاد بود و ممکن است پس از ساعت ۳ بعدازظهر قیمت‌های متفاوتی برای سکه ثبت شود.

برخی فعالان باور داشتند،‌ اگر طلای جهانی در ابتدای روز به کانال هزار و ۶۰۰ دلاری نمی‌رفت،‌ قیمت سکه حتی می‌توانست بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی تثبیت شود. با این حال، طلای جهانی در هفته‌های اخیر با نزول‌های پیاپی،‌ سد محکمی در برابر افزایشی‌های بازار سکه بوده است. در چنین شرایطی، طبیعتا بازیگران بازار سکه بیشتر از قبل به نوسانات بهای دلار دقت می‌کنند.

پیشنهاد می شود:  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها