|

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (۲۳اسفند) ، فولاد مبارکه همگام با شاخص گام برداشت

در پایان معاملات امروز شنبه 23 اسفند 99 بورس سهام شرکت فولاد رشد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در پایان معاملات امروز شنبه 23 اسفند 99 بورس سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان حدود دو درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. همچنین با تاثیر هزار و ۲۵۵ واحدی سومین نماد تاثیرگذار بر رشد شاخص شناخته شد.

هفته گذشته این نماد همگام با بازار پیش رفت و در روزهای سبز بازار رشد و در روزهای سرخ بازار افت کرد. امروز نیز «فولاد» همراه با رشد ۲۲ هزار واحدی شاخص، اولین روز هفته را با سبزپوشی آغاز کرد. همچنین این نماد در پایان معاملات امروز به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده به منظور انتخاب اعضا هیات مدیره متوقف شد. در همین راستا نماد معاملاتی اوراق اختیار فروش تبعی سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز با توجه به توقف نماد اصلی متوقف شد.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۷۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۱.۵درصد افزایش یافته است. همچنین ۱۱۳میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۷۴۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۱۴۴میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۷۰درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۳۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۸۰میلیون برگه سهم (۷۰درصد) را افراد حقیقی و تعداد ۳۳میلیون سهم (۳۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها