|

پیش بینی بورس

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 25 اسفند 99

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 25 اسفند 99 . بورس در روز های آخر سال 99 چه می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه 25 اسفند 99 ، بورس امروز یکشنبه 24 اسفند ماه 99 طبق پیش بینی ها و نظر کارشناسان بورسی مثبت شد. اما پیش بینی ها در خصوص بازار بورس فردا دوشنبه 25 اسفند ماه 99 چیست؟ بورس هفته آینده مثبت خواهد شد یا به روند منفی خود ادامه می دهد؟ همانطور که می دانید بازار بورس یکی از بازار های پر نوسان مالی در ایران و جهان می باشد. علی رغم سود های خوبی که می توان از این بازار به دست آورد، احتمال ضرر و زیان نیز در بازار وجود دارد. در ادامه این خبر با پیش بینی بازار بورس هفته آینده دوشنبه 25 اسفند ماه 99 با ما همراه باشید.


آخرین اخبار بورس را در شایانیوز بخوانید.


بورس فردا چه می شود؟ قبل از این که به بررسی نظر کارشناسان در خصوص پیش بینی بورس فردا دوشنبه 25 اسفند ماه 99 بپردازیم، لازم است تا نگاهی به بازار بورس امروز داشته باشیم. بازار بورس امروز یکشنبه 24 اسفند ماه 99 همچون روز گذشته، مثبت و سبز پوش بود. این در حالی است که برخی از کارشناسان انتظار داشتند که بورس در روز های پایانی سال 99 برای ایجاد نقدینگی با فروش و فشار عرضه نماد ها رو به رو باشد. اما امروز نیز همچون روز گذشته بورس مثبت شد. 

با به پایان رسیدن معاملات بورس امروز یکشنبه 24 اسفند ماه 99 ، پرونده بورس امروز نیز بسته شد. بازار بورس امروز نیز همچون روز گذشته مثبت و صعودی بود. رشد و تقاضای خرید نماد های بزرگ و شاخص سازی همچون فملی، کگل، فارس، کچاد، کچاد، خودرو، پارسان، وبلمت، ومعادن موجب رشد و صعود 15 هزار واحدی شاخص کل بورس امروز یکشنبه 24 اسفند ماه 99 شد. 

نماد های کوچک بازار بورس امروز یکشنبه 24 اسفند ماه نیز شرایطی خوب داشتند و شاخص کل هم وزن بورس نیز 1027 واحد رشد کرد. اما پیش بینی ها در خصوص بازار بورس فردا دوشنبه 25 اسفند 99 چیست؟ 

پیش بینی بورس دوشنبه 25 اسفند 99

بورس امروز را هم مثبت پشت سر گذاشت. اما آیا فردا دوشنبه 25 اسفند 99 نیز بورس مثبت و صعودی خواهد بود؟ در ادامه نظر کارشناسان در خصوص بورس فردا دوشنبه 25 اسفند 99 را ببینید. 

باقر خادمی، کارشناس بازار سهام در خصوص پیش بینی بورس فردا 25 اسفند 99 گفت: به نظرم بورس کم کم دارد به سمت تعادل حرکت می‌کند و نکته خوب معاملات این دو روز این است که فشار فروش‌ کم شده است.

این کارشناس در ادامه گفت: فارغ از اینکه بازار مثبت است یا منفی، بورس نیاز به حجم خوردن دارد و به نظرم، ۸۰ تا ۹۰ درصد سهم‌های بازار تا آخر هفته متعادل می‌شود و صف فروش آنها جمع می‌شود.

این کارشناس، بازار فردا را ادامه معاملات امروز دانست و گفت : بورس به سمت تعادل حرکت می‌کند و شرایط بورس در روزهای باقیمانده سال مثبت است.

ارزش معاملات امروز ۱۲۸۰۰ میلیارد تومان همراه با معاملات اوراق دولت بود و حجم معاملات امروز بازار سهام ۱٫۵۸۰ میلیارد سهم بود.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    معلوم نیست قراره چ بالابی باز سر سهامدارا بیارن ک اینجوری بورس مثبت شده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها