|

افزایش ارزش سهام عدالت در بازار امروز یکشنبه 24 اسفند 99

ارزش سهام عدالت در بازار امروز یکشنبه 24 اسفند 99 چقدر شد؟

لینک کوتاه کپی شد

ارزش سهام عدالت در بازار امروز یکشنبه 24 اسفند 99 چقدر شد؟ در دومین روز هفته، اکثر نماد‌های حاضر در سبد سهام عدالت مثبت معامله شدند و ارزش این سبد سهام ۱.۷ درصد نسبت به شنبه افزایش پیدا کرد. 

به گزارش نبض بورس، بازار بورس امروز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه ۹۹ در دومین روز کاری در هفته جاری همچون روز گذشته، مثبت و سبز پوش بود و تقاضای خرید نماد‌های بزرگ و شاخص ساز موجب صعود ۱۵ هزار و ۷۶۳ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن به کانال یک میلیون و ۲۴۵ هزار و ۱۴۰ واحد شد. نماد‌های کوچک بازار بورس نیز شرایط خوبی داشتند و شاخص کل هم وزن بورس نیز ۱۰۲۷ واحد رشد کرد.
شاخص کل ۱.۲۸ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۲۴ درصد رشد کردند که نشان می‌دهد شرکت‌های کوچک و بزرگ در کنار هم این رشد را رقم زدند. در پایان معاملات امروز نماد‌های اپال، خودرو، خساپا، شپنا، شستا و خگستر پر تراکنش‌های بازار بودند. نماد‌های فارس، کگل، کچاد، خودرو، پارسان، وبملت و ومعادن بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۱۰۸ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۷ درصد معادل ۱۴۳ هزار و ۲۱۸ تومان افزایش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۴ هزار و ۶۴ تومان رسیده است.

افزایش ارزش سهام عدالت در بازار امروز

پیشنهاد می شود: 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها