|

پیش بینی بورس

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 27 اسفند 99

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 27 اسفند 99 . بورس آخرین روز معاملاتی 99 چه می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 27 اسفند 99 چیست؟ بورس در آخرین روز معاملاتی سال 99 چه می شود؟ در روز های واپسین سال 99 بورس نوسانات متفاوتی را تجربه می کند. در حالی که کارشناسان انتظار داشتند که شاخص کل بازار در روز های پایانی سال روندی نزولی به خود بگیرد، اما امروز نیز همچون روز گذشته شاهد مثبت شدن شاخص کل بورس بودیم. به نظر می رسد که حمایت از نمادهای شاخص ساز به خصوص در روز های پایانی سال برای ایجاد جو نسبتا مثبت و القای این حس به سهماداران می باشد. اما به هر ترتیب پیش بینی ها در خصوص بازار بورس فردا چهارشنبه 27 اسفند 99 چیست؟ در ادامه نظر کارشناسان و تحلیل ها در خصوص بازار بورس فردا را ببینید. 


آخرین اخبار بورس را در شایانیوز بخوانید.


پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 27 اسفند 99

بورس امروز سه شنبه 26 اسفند ماه مثبت به پایان رسید. رشد 36 هزار و 309 واحدی شاخص کل بورس امروز سه شنبه بیست و ششم اسفند در حالی بود که امروز آخرین روزی بود که سهامداران می توانستند پیش از آغاز سال نو سهام خود را نقد کنند. در ادامه نگاهی به تابلو پایانی بورس امروز داشته باشید.

در ادامه به نظر برخی از کارشناسان در خصوص پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 27 اسفند و آخرین روز معاملاتی سال 99 توجه داشته باشید. واجد رضایی کارشناس بازار سرمایه در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 27 اسفند ماه 99 گفت: افزایش قیمت های جهانی بعد از خبر واکسن کرونا هنوز اثرش را بر بازار نگذاشته است. به علاوه قیمت اکثر سهم ها و شاخص کل به لحاظ تکنیکال در موقعیت مناسبی قرار دارند.

پیشنهاد می شود: آیا بورس شنبه 30 اسفند 99 تعطیل است؟

به گونه ای که خط روند نزولی خود را شکسته و اکثرا روی خط حمایت مناسبی قرار دارند. به علاوه تجربه نشان داده روز های آخر سال بازار عموما رنگ سبز به خود می گیرد. در نقطه مقابل بازار بورس بازار ارز های دیجیتال قرار دارد که ممکن است نقدینگی را از بازار خارج کند. با توجه به همه این موارد احتما مثبت بودن بازار را تا روز های آخر سال خواهیم داشت.

همچنین پیمان حدادی کارشناس بازار سرمایه در خصوص پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 27 اسفند 99 و آخرین روز معاملاتی امسال گفت: با توجه به این که امروز آخرین روزی است که سرمایه داران می توانند سرمایه خود را نقد کنند و تا قبل پایان سال نقدینگیشان به حسابشان بیاید، عرضه ها زیاد خواهد شد. بنابراین خریدارانی که دید میان مدت دارند می توانند از این فرصت استفاده کنند و خرید های خوبی داشته باشند. بنابراین رفته رفته در روز های آینده بورس متعادل خواهد شد.

پیش بینی بورس آخرین روز معاملاتی سال 99

حسام حسینی کارشناس بازار سرمایه در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 26 اسفند 99 در آخرین روز معاملاتی سال 99 می گوید: با توجه به الزامی که به صندوق های با درآمد ثابت شده، دیده می شود که این صندوق ها در نمادهای بزرگ و بنیادی خرید های خوبی انجام داده اند و تا حدودی این نمادها در چند روز اخیر نزدیک به ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته اند.

انتظار می رود خرید صندوق ها ادامه داشته باشد و به حد نصاب گفته شده برسند. به همین دلیل می توان گفت که بازار سرمایه در آخرین روز سال 99 نیز مثبت خواهد بود و روند صعودی خود را حفظ می کند. البته باید این نکته را گفت که خرید صندوق ها در نمادهای بزرگ و بنیادی خواهد بود و تغییرات زیادی در نمادهای کوچک بازار در روز آینده رخ نخواهد داد. 

زهرا درخشنده دیگر کارشناس بازار سرمایه در خصوص پیش بینی بازار سرمایه در آخرین روز معاملاتی یعنی فردا چهارشنبه 27 اسفند 99 گفت: امروز در شورای عالی بورس موضوع محدودیت نوسان نامتقارن مورد بازبینی قرار گرفت. با توجه به کف سازی اکثر سهم های شاخص ساز، تا آخر این هفته امید داریم شاهد بازاری سبز باشیم. با اظهارات ضد و نقیض سکانداران اقتصاد ایران، به نظر می رسد تنها مشکل بازار سرمایه قوانین خلق الساعه نیست، بازار سرمایه محلی برای تامین مالی کوتاه مدت برای هیچ کس نیست. به خصوص دولت.

آیا بورس فردا چهارشنبه 27 اسفند مثبت است؟

بیشتر کارشناسان وضعیت بازار بورس فردا چهارشنبه 27 اسفند ماه 99 و آخرین روز معاملاتی سال 99 را مثبت پیش بینی کرده اند. البته ممکن است تصمیمات در خصوص تغییر دامنه نوسان بورس نیز بر بازار موثر واقع شود. 

علی صادق پور نیز در خصوص پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 27 اسفند و آخرین روز معاملاتی سال 99 گفت: با توجه به خروج پول حقیقی طی چند روز اخیر، به نظر بازار با کمک حقوقی ها و صندوق های سرمایه گذاری حمایت می شود. با توجه به ابهامات موجود در مورد متغیر های اساسی تحلیل سهام، همچنان تحلیلگران به اجماع در خصوص متغیر هایی همچون نرخ بهره، نرخ دلار و وضعیت سیاسی-اقتصادی کشور پس از انتخابات و مذاکرات احتمالی نرسیده اند که موجب عدم استقبال از بازار سرمایه شده است. اما به نظر می رسد که بازار فردا نیز مثبت و متعادل خواهد بود.

در حال به روز رسانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها