|

گزارش

ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی سال ۹۹ چقدر شد؟

شاخص کل در جریان معاملات امروز بازار سهام کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را پس گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

افزایش ۱.۳ درصدی شاخص کل موجب شد تا ارزش سهام عدالت امروز ۳ درصد افزایش یابد و سال ۹۹ را سبزپوش به پایان برساند. شروع معاملات امروز بازار سهام با روند صعودی شاخص‌سازان همراه شد و شاخص کل در جریان معاملات امروز بازار سهام کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را پس گرفت و در پایان شاخص کل بورس تهران با صعود ۱۷ هزار واحدی (معادل ۱.۳ درصد رشد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۷ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن نیز سبزپوش شد و با رشد ۱۸۰۰ واحدی، ۴۳۹ هزار و ۷۹۵ واحد را ثبت کرد. شاخص فرابورس هم به ۱۷ هزار و ۹۹۰ واحد رسید. «فولاد»، «فارس» و «فملی» سه نماد تاثیرگذار در رشد شاخص کل بودند. «پارسان»، «تاپیکو» و «جم» نیز سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند. همچنین «شپنا»، «اپال»، «فولاد» هم سه نماد پرتراکنش امروز لقب گرفتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۹۹ هزار و ۲۱۸ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳ درصد معادل ۲۶۹ هزار و ۵۲۸ تومان افزایش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۵۳۰ تومان رسیده است.

thm_786_33252_305

منبع: نبض بورس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها