|

رصد بازار

پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا شنبه 14 فروردین 1400

پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا شنبه 14 فروردین 1400 چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

هر گرم طلای ۱۸ عیار در طول روزهای گذشته تقریبا کم نوسان بود و در هفته دوم فروردین تنها ۰٫۲ درصد رشد کرد و به حدود یک میلیون و ۸۰ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید هم ۵۰ هزار تومان (۰٫۴ درصد) افزایش قیمت داشت و به نرخ ۱۱ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان رسید. اما پیش بینی ها برای قیمت طلا 18 عیار و انواع سکه فردا شنبه 14 فروردین 1400 چیست؟ طلا گران می شود؟

پیش بینی قیمت طلا فردا شنبه 14 فروردین 1400

احتمال اثرپذیری طلا از نوسانات ارزی به دلیل اخبار سیاسی، رشد قیمت جهانی طلا و ورود سکه به کانال جدید قیمتی سه نشانه مهم برای طلا هفته بعد است. اتحادیه اروپا هم اعلام کرده امروز درباره بازگشت احتمالی آمریکا به برجام مذاکره خواهد کرد و هم اعلام کرده در هفته پیش‌رو ایران را به دلیل اتفاقات آبان ماه دو سال پیش تحریم خواهد کرد. اگر بازار ارز از این اتفاقات تاثیری بپذیرد احتمالا به بازار طلا نیز سرایت خواهد کرد.

اما در بازار جهانی قیمت جهانی طلا تقویت شده و به ۱۷۲۹ دلار در هر اونس رسیده است که سیگنال مثبتی برای بازار طلای داخل محسوب می‌شود. با توجه به ورود سکه به کانال جدید ۱۱٫۲ میلیونی ممکن است در هفته جدید روند نوسانی طلا ادامه داشته باشد و سکه به قیمت‌های جدیدتری برسد، مگر اینکه با برخی اخبار سیاسی قیمت ارز متاثر و ارزان شود.

منبع: تجارت نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها