|

ارزش سهام عدالت امروز شنبه 14 فرودین چقدر است؟

ارزش سهام عدالت امروز شنبه 14 فروردین چقدر است؟

لینک کوتاه کپی شد

امروز (14 فروردین 1400)،  ارزش هر برگه سهام عدالت 490 هزارتومانی دارندگان این سهام به 9 میلیون و ششصد و هزارتومان رسید.

سهام عدالت درحالی به رقم فوق رسیده که تاکنون افزایش سهام شرکت های فولاد خوزستان، پالایشی تهران و اصفهان ازسوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعمال نشده است چراکه در صورت اعمال این افزایش سهام، ارزش سهام عدالت چیزی حدود 9.8 میلیون تومان خواهد شد.

 

هنوز سود سهام عدالت را دریافت نکرده اید؟

افرادی هستند که سود سهام عدالت به حساب آنها واریز نشده است. این افراد برای دریافت سود باید از طریق ثبت نام در سامانه سجام به نشانی www.sejam.ir شماره حساب خود را اعلام یا از طریق مراجعه به سایت www.sahamedalat.ir مشخصات حساب خود را تکمیل کنند. همچنین در این سایت می‌توانند در صورت نیاز شماره شبای خود را اصلاح کنند. زمانی که افراد وارد سامانه مذکور می شوند، باید کد ملی خود را وارد کنند. بعد از آن پیامکی حاوی یک کد به شماره موبایل کاربر ارسال می‌شود که با وارد کردن این کد می‌توانند وارد پروفایل شوند و روی گزینه “مشاهده و ویرایش پروفایل” کلیک و سپس نسبت به اصلاح شماره شبای ثبت شده خود اقدام کنند.

مشمولان سهام عدالت همچنین می‌توانند با تماس با شماره ۱۵۶۹سوالات خود را در زمینه توزیع سود سهام عدالت و نحوه ثبت نام در سامانه های تعیین شده برای دریافت مشخصات بپرسند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها