|

پیش بینی قیمت طلا در هفته چهارم فروردین

قیمت طلا و سکه مدتی است که به ثبات رسیده و ما انتظار جهش یا سقوط قیمت‌ها را نداریم.

لینک کوتاه کپی شد

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روندی که بازار طلا از حدود سه ماه پیش در پیش گرفته بیان کرد: قیمت طلا و سکه مدتی است که به ثبات رسیده و ما انتظار جهش یا سقوط قیمت‌ها را نداریم.

ابراهیم محمدولی با اشاره به وضعیت بازار طلا در هفته سوم فروردین اظهار کرد: هفته گذشته به دلیل پایین آمدن نرخ ارز و نوسان کاهشی اونس جهانی قیمت طلا و سکه اندکی ارزان شد.

او اضافه کرد: در هفته‌ای که گذشت قیمت طلا حدود ۳۰هزار، سکه امامی ۵۰۰هزار، نیم سکه ۴۰۰هزار، سکه ربع و یک گرمی هم به ترتیب ۲۰۰ و ۱۰۰هزار تومان کاهش یافت.

به گفته محمدولی، یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر کاهش قیمت طلا و سکه نبود تقاضا است چراکه بازار طلا همچنان در حالت رکود قرار دارد و از وقتی که بحث برجام پیش آمده کسی به سمت خرید و فروش طلا و سکه نمی‌رود.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به تاثیر بحث برجام در قیمت طلا تصریح کرد: در حال حاضر قیمت طلا و سکه تا حدودی به ثبات رسیده و صرف انتشار چند اظهارنظر منفی یا مثبت قیمت‌ها زیاد بالا و پایین نمی‌شود اما بالاخره برجام یکی از حساس‌ترین موضوعاتی است که هر تصمیمی درمورد آن بر قیمت ارز و طلا و سکه تاثیر خواهد گذاشت.

او اضافه کرد: مسلما چنانچه اخبار خوبی از آینده روابط سیاسی به گوش برسد بر نرخ ارز و طلا و سکه هم اثر مثبتی خواهد گذاشت.

منبع:اقتصادآنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها