|

پرفروش‌ترین موتورهای بازار چند؟

موتورسیکلت گران شد +جدول قیمت ها

همزمان با افزایش نرخ ارز و افزایش قیمت ها در بازارهای موازی به خصوص بازار خودرو، قیمت ها در بازار موتورسیکلت نیز افزایش یافته است.

لینک کوتاه کپی شد

این روزها همزمان با افزایش نرخ ارز و افزایش قیمت ها در بازارهای موازی به خصوص بازار خودرو، قیمت ها در بازار موتورسیکلت نیز افزایش یافته است ، اما به دلیل ناتوانی عده زیادی برای خرید خودرو، تقاضا همچنان به نسبت سال های گذشته برای موتورسیکلت بالا است.

بازار موتورسیکلت نیز مانند بازار خودرو روزهای پرنوسانی را پشت سر می گذارد، و در سال جدید نیز موتورسیکلت هم مانند خودروها با افزایش قیمت مواجه شدند اما این افزایش قیمت ها در  موتورسیکلت های پرتقاضای بازار بیشتر بوده است؛ تا جایی که بنلی مدل TNT25N اکنون به قیمت 71 میلیون تومان رسیده است.

ارزیابی های صورت گرفته حاکی از آن است که افزایش قیمت ها در میان ارزان ترین های بازار بیشتر بوده است تا جایی که کویر مدل 200 CDI با افزایش  بیش از 2 و نیم میلیون تومان در دو ماه و نیم اخیر، اکنون در محدوده 28 میلیون تومان به فروش می رسد. 

رصد بازار بیانگر آن است که موتورسیکلت سپهر مدل 1600SKZ وات که از ارزان ترین موتورسیکلت های بازار به شمار می رود ، با افزایش قیمت بیش از 1 و نیم میلیون اکنون 22 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می رود. این موتور در آخرین ماه های سال 99  در محدوده 20 تا 21 میلیون به فروش می رفت.

کویر مدل 249C2 سی سی سال 1399 نیز از گران ترین موتورهای بازار است ، با افزایش قیمت بیش از 1 و نیم میلیون تومان، در حالی امروز با قیمت 118 تا 119 میلیون معامله می شود که این موتور در ابتدای بهمن ماه با قیمت 117 میلیون تومان به فروش رسیده است.

در ادامه قیمت انواع موتورسیکلت از فروشگاه های آنلاین جمع آوری شده است:

قیمت+موتورسیکلت2

منبع:اقتصادنیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها