|

سقوط ارزهای دیجیتال پس از یک رالی صعودی

افت شدید قیمت ارزهای دیجیتال و مجازی در بازارهای جهانی

سقوط چشمگیر قیمت ارزهای دیجیتال و مجازی در حالی است که برخی از تحلیلگران اقتصادی پیش از این نسبت به این مساله هشدار داده بودند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت ارزهای مجازی و دیجیتال پس از یک رالی صعودی چشمگیر، با افت شدیدی روبرو شده است. سقوط چشمگیر قیمت ارزهای دیجیتال و مجازی در حالی است که برخی از تحلیلگران اقتصادی پیش از این نسبت به این مساله هشدار داده بودند.

براساس این گزارش قیمت بیت کوین با افت شدید 3.2 درصدی به کمتر از 60684 دلار رسیده است. این افت شدید در حالی است که قیمت بیت کوین پیش از این به رکورد 64 هزار دلاری میز رسیده بود. با توجه به افت قیمت بیت کوین، ارزش بازار این ارز مجازی و دیجیتال به 1.13 تریلیون دلار رسیده است. 

آمارهای جدید نشان می دهد طی 24 ساعت گذشته بیش از 1.15 میلیون توکن بیت کوین در بازارهای بین المللی معامله شده که ارزش این معاملات بیش از 69 میلیارد دلار بوده است. این آمارها همچنان حاکی است تعداد بیت کوین های تولید شده در جهان به 18684162 توکن رسیده است. این گزارش نشان می دهد قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با افت شدیدی روبرو شده است، به طوری که قیمت اتریوم با 3 درصد کاهش به 2379 دلار و قیمت بینانس کوین نیز با 5.5 درصد افت به 522 دلار رسیده است. 

قیمت ارز مجازی ریپل نیز با کاهش شدید 7.4 درصدی روبرو شده و به 1.60 دلار رسیده است. در نتیجه ارزش بازار ارزهای مجازی جهان با 1.77 درصد افت به کمتر از 2.17 تریلیون دلار رسیده است. تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که نگرانی های مربوط به قوانین پیشنهادی دولت های مختلف جهان برای قانونمندکردن مبادلات ارزهای مجازی و دیجیتال می تواند یک تهدید بزرگ برای آینده بازار باشد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها