|

قیمت اتریوم رکورد زد

چرا قیمت اتریوم افزایش پیدا کرد؟

گزارش های مربوط به فروش اوراق قرضه بانک سرمایه گذاری اروپا موجب تشدید تمایل سرمایه گذاران برای خرید این ارز مجازی شده است.

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز- قیمت اتریوم دومین ارز بزرگ مجازی و دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، روز چهارشنبه به یک رکورد جدید رسیده است. به گزارش رویترز، برخی منابع آگاه فاش کرده اند که بانک سرمایه گذاری اروپا قصد دارد اوراق قرضه دیجیتال خود را با شبکه بلاکچین اتریوم به فروش برساند. این مساله عامل اصلی رشد فزاینده قیمت اتریوم در مبادلات امروز بوده است.
 
براساس این گزارش اتریوم یک ارز مجازی و دیجیتال است که معاملات و مبادلات مالی در چارچوب بلاکچین اتریوم را تسهیل می کند. بلومبرگ سه شنبه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که بانک سرمایه گذاری اروپا قصد دارد 100 میلیون یورو اوراق قرضه دیجیتال را به فروش برساند. قیمت اتریوم امروز چهارشنبه به رکورد 2713 دلاری رسیده است. قیمت اتریوم روز سه شنبه نیز با رشد 5 درصدی روبرو شده بود.
 
دانی کیم استراتژیست ارشد اقتصادی موسسه SFOX در این باره گفت: گزارش های مربوط به فروش اوراق قرضه بانک سرمایه گذاری اروپا موجب تشدید تمایل سرمایه گذاران برای خرید این ارز مجازی شده است. البته کاهش عرضه اتریوم در بازار نیز تاثیر زیادی بر افزایش قیمت آن داشته است. میزان عرضه اتریوم در بازار به پایین ترین سطح خود در یک سال اخیر رسیده است. 
 
تحلیلگران بر این باورند که تقاضا برای اتریوم نیز به طور چشمگیری افزایش یافته و سرمایه گذاران از این ارز برای خرید آثار هنری یا زمین استفاده می کنند.  روز دوشنبه نیز ارزهای مجازی پس از انتشار گزارش هایی درباره طرح بانک جی پی مورگان برای تاسیس یک صندوق سرمایه گذاری بیت کوین با افزایش چشمگیری روبرو شد. ارزش بازار بیت کوین هم اکنون به بیش از یک تریلیون دلار رسیده و یمت این ارز مجازی نیز با یک درصد افزایش به بیش از 55630 دلار رسیده است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی