|

جزئیات طرح پیش فروش ایران خودرو

برندگان قرعه کشی محصولات ایران خودرو چقدر سود می کنند؟

ایران خودرو طرح پیش فروش محصولات خود را ویژه عید فطر آغاز کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دومین پیش‌فروش حداکثر ۱۲ ماهه گروه گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ را به مناسب عید سعید فطر از (شنبه ۲۵ اردیبهشت) به مرحله اجرا در آورده و تا سه روز (تا روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه) ادامه خواهد داد.   

در این مرحله، گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، همچون مرحله قبلی، پیش‌فروش چهار محصول پرمتقاضی خود شامل پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک را عرضه کرده است. موعد تحویل این خودروها بر اساس نوع محصول، از فروردین تا خرداد سال ۱۴۰۱ و با ارزشی مطابق قیمت خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد براساس نوع خودرو انتخابی، تعیین شده است.  

61924967

برندگان پیش فروش ایران خودو چقدر سود می کنند؟

ایران خودو در طرح پیش فروش جدید خود برای پژو 206 دستی پانوراما حدود 100 میلیون و 200 هزار تومان پیش پرداخت می گیرد این درحالی است که قیمت مصوب کارخانه این خودرو حدود 200 میلیون و قیمت این محصول در بازار نزدیک 320 میلیون تومان است. شما برای پیش خرید رانا پلاس باید 90 میلیون به ایران خودرو بپردازید و اگر بخت یارتان بود و برنده شدید 90 میلیون دیگر باید پرداخت کنید این یعنی رانا پلاس برای شما 180 میلیون آب خواهد خورد البته با این فرض بعید که خودروسازان تا زمان تحویل یعنی بهار سال آینده افزایش قیمتی نداشته باشند. شایان ذکر است قیمت رانا پلاس هم اکنون در بازار آزاد 208 میلیون تومان است.

بی شک جذاب ترین محصول ایران در این طرح دنا پلاس اتوماتیک توربو شارژ است. خودروی که در بازار آزاد نزدیک به 430 میلیون قیمت داد و ایران خودرو برای پیش ثبت نام این خودرو از شما 185 میلیون تومان می گیرد و اگر افزایش قیمت نداشته باشد همین حدود هم باید زمان تحویل بپردازید.

دنا+پلاس+توربو

شرایط پیش فروش ایران خودرو

طبق روال همه طرح‌های فروش، نهایتا سه روز پس از پایان مهلت مشتریان نهایی احراز هویت شده و قرعه‌کشی در حضور نهادهای نظارتی برگزار و مشتریان نهایی مشخص خواهند شد. ثبت‌نام و اطلاع از برندگان نهایی همچون روال همیشه، از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانی  esale.ikco.ir  خواهد بود. ضمن اینکه اسامی برندگان از طریق ارسال پیامک نیز اعلام می‌شود.

مشتریان نهایی، ظرف مدت پنج روز فرصت دارند که وجه علی‌الحساب خودرو را مطابق جدول از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کنند و الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت خواهد شد.

همچنان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه در طرح‌های پیشین فروش خودروسازان نشده‌اند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها