|

مزایای خرید ماتیک

ارز دیجیتال ماتیک بخریم یا نخریم؟

ارز دیجیتال پالی‌گان (شبکه Matic) اولین پلتفرم خوش ساخت و کاربرد آسان برای مقیاس‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های اتریوم است.

لینک کوتاه کپی شد

یک تیم علاقه‌مند به تمرکززدایی ارز دیجیتال پالی‌گان را به وحود آورد این تیم آرزو دارد دنیایی را که بلاکچین مورد پذیرش جریان اصلی باشد پایه‌گذاری کند. پالی‌گان (شبکه ماتیک) اولین پلتفرم خوش ساخت و کاربرد آسان برای مقیاس‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های اتریوم است.

ماتیک (MATIC) با معرفی پل متقاطع با امنیت پلاسما و PoS یک کانال تراکنش دو طرفه بی‌اعتبار بین ماتیک و اتریوم برای شما ایجاد می‌کند. با استفاده از این کاربران می‌توانند بدون ایجاد خطرات شخص ثالث و محدودیت‌های نقدینگی بازار، نشانه‌ها را از طریق ماتک انتقال دهند. پلاسما و PoS Bridge در بمبئی در دسترس است.

پل شبکه ماتیک یک راه حل مقیاس‌بندی را ارائه می‌دهد که تقریباً فوری، کم‌هزینه و کاملاً انعطاف‌پذیر است. ماتیک برای بهینه‌سازی سرعت و تمرکززدایی از یک معماری با اجماع دوگانه پلاسما و پلتفرم (PoS) استفاده می‌کند. متیک  آگاهانه سیستم را پشتیبانی می‌کند تا از انتقال حالت دل‌خواه در زنجیره‌های جانبی خود که قابلیت EVM را دارند پشتیبانی کند. هنگامی که توکن شما از روی پل عبور می‌کند تغییری در منبع گردش آن ایجاد نمی‌شود.

توکن‌هایی که از شبکه اتریوم خارج می‌شوند قفل شده‌اند و به همان تعداد توکن‌ها به عنوان نشانه‌های ثابت در شبکه ماتیک ضبط می‌شوند. برای انتقال رمزها به شبکه اتریوم، رمزها در شبکه ماتیک نوشته می‌شوند و در طی مراحل قفل آن در شبکه اتریوم باز می‌شود.

ماتیک به عنوان یکی از پروژه‌هایی که به توسعه اکوسیستم اتریوم کمک زیادی کرد، در میان مبادلات آنلاین متمرکز بر امور مالی غیرمتمرکز محبوب است.

قیمت این ارز در حل حاضر ۲/۲ است. گالی‌گان در تاریخ  ۱۱ می وارد یک کانال صعودی شده و  تا سقف تاریخی ۲٫۶۰ رشد داشته و کانال صعودی خود را از دست داده است و تا قیمت ۰٫۸۰ ریزش داشته که این محدوده حمایت معتبری هست بعد از آن وارد یک کانال صعودی شده و تا قیمت ۲/۲ دلار رشد کرده است. این تحلیل‌ها صرفا برای آشنایی مخاطبان  با بازار رمزارزهاست و این سایت هیچ توصیه‌ای برای خرید آنها نمی‎‌کند.

منبع: تجارت نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها