|

جزئیات فروش فوق العاده ایران خودرو

در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو چه خودروهایی عرضه می شود؟

مرحله فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو فردا سه شنبه 18 خرداد ماه 1400 به مدت 3 روز آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

در این طرح سه محصول پارس سال، پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است.

این مرحله از  فروش‌ فوق‌العاده، از فردا سه شنبه به مدت سه روز به اجرا گذاشته خواهد شد و به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، محدودیت‌های مربوط به فروش فوق‌العاده کماکان اجرا می‌شود.

مشتریان نهایی برای ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر انتخاب خواهند شد.

متقاضیان می توانند از فردا تا پنج‌شنبه هفته جاری، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

فروش+فوق+العاده+ایران+خودرو

برندگان فروش فوق العاده ایران خودرو چقدر سود می کنند؟

در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو سه محصول عرضه می شود. پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای که در بازار حدود 400 میلیون خرید و فروش می شود در طرح فروش ایران خودرو 268 میلیون تومان به متقاضیان عرضه می شود.

پژو پارس سال هم در بازار 236 میلیون تومان متقاضی دارد که ایران خودرو در فروش فوق العاده این محصول را 100 میلیون ارزان تر به فروش می رساند.

سومین محصولی که در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو عرضه شده دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک است که ایران خودرو این محصول را 390 میلیون عرضه کرده این در حالی است این محصول در بازار آزاد 437 میلیون تومان معامله می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی