|

ریزش بیت کوین

قیمت ارز‌های دیجیتالی ۲۷ خرداد ۱۴۰۰؛ ریزش بیت کوین به زیر ۴۰ هزار دلار

در معاملات امروز بازار قیمت بیت کوین ۱.۵۷ درصد نسبت به دیروز همین موقع ریخت، و هم‌اکنون ۳۸ هزار و ۷۷۹ دلار در حال معامله است.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که بیت کوین در معاملات دیروز توانسته بود برای نخستین بار در چند هفته گذشته مقاومت ۴۰ هزار دلاری را بشکند، اما دوباره این کانال را طی ساعات گذشته از دست داد. در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین ۱.۵۷ درصد نسبت به دیروز همین موقع ریخت، و هم‌اکنون ۳۸ هزار و ۷۷۹ دلار در حال معامله است.

قیمت کنونی نسبت به هفت روز پیش البته ۱۷.۲۵ درصد رشد داشته است. با احتساب افت امروز قیمت بیت کوین ارزش کل بازار جهانی ارز‌های مجازی ۷۴۹ میلیارد دلار برآورد می‌شود. در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۹۶۹ هزار بیت کوین در بازار جهانی خرید و فروش شده که ارزش کل این معاملات ۳۸ میلیارد دلار بوده است. تعداد کل بیت‌کوین‌های موجود در بازار جهانی هم امروز به ۱۸ میلیون ۷۳۶ هزار و ۱۴۳ واحد رسیده است.

اتریوم در معاملات امروز ۳.۴۸ درصد کاهش قیمت داشت و هم اکنون ۲ هزار و ۴۲۷ دلار در هر واحد خرید و فروش می‌شود.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۲۷.۱۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۳۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۸۲.۳۵ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۶.۹۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲.۵۸ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۷۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۲۷ خرداد را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 38,779 ۹۴۲,۷۵۷,۳۵۹
اتریوم 2,427 ۵۹,۰۱۰,۶۷۲
تتر 1 ۲۴,۳۲۱
بایننس کوین 356 ۸,۶۶۲,۳۳۸
کاردانو 1.53 ۳۷,۱۰۲
دوج کوین 0.31 ۷,۵۹۵
ریپل 0.85 ۲۰,۸۷۶
 ای یو اس دی کوین 1 ۲۴,۴۱۰

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها