|

کاهش قیمت سکه تحت تاثیر کاهش ۵۰دلاری اونس جهانی

پیش بینی قیمت طلا و سکه؛ یکشنبه و دوشنبه 17 و 18 مرداد 1400

shayanews

آنچه برای بازار طلا و سکه قابل پیش بینی است اینکه قیمت طلا و سکه به دلیل تعطیلی فردا تا روز دوشنبه تا اعلام مجدد قیمت اونس جهانی روی همین…

لینک کوتاه کپی شد

گروه اقتصادی- سکه از هفته گذشته تحت تاثیر کاهش قیمت ارز و اونس جهانی طلا در حال کاهش است. هرچند پیش بینی بازار طلا و سکه به دلیل نوسان لحظه ای قیمت این فلز گرانبها اندکی دشاورا است اما می توان این افق را برای فعالان این بازار پیش رو داشت که چنانچه همچنان اونس جهانی طلا و دلار به همنی منوال به ریزش خود ادامه دهد قیمت سکه در داخل نیز با همین روند کاهش راه خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش «شایا نیوز»، نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا درباره پیش‌بینی خود از وضعیت بازار طلا نیز مدتی قبل گفته بود که« خرید طلا در ماه محرم کمتر می‌شود. احتمالا در هفته سوم مرداد طلا در دامنه یک میلیون و ۹۰ هزار تومان و سکه در محدوده ۱۱ میلیون و ۱۰۰هزار تومان معامله شود.»

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در گفت گو با «شایانیوز»، در خصوص این روند می گوید: آنچه از هفته گذشته تاکنون افتاده این است که به دلیل کاهش قیمت دلار و اونس جهانی طلا سکه نیر در حال ریزش قیمت است. از آنجایی که قیمت سکه و طلا به صورت لحظه ای رصد می شود پیش بینی هر گونه افزایش و کاهش دشوار به نظر می رسد اما می توان گفت چنانچه روند قیمت دلار و طلای جهانی به همنی روال باشد سکه در داخل نیز با ریزش قیمت همراه خواهد بود.

6603577625

محمد کشتی آرای در ادامه افزود: ما به جز کاهش قابل توجهی که روز پنج شنبه داشتیم، امروز صبح نیز به دلیل کاهش اونس جهانی باز هم شاهد کاهش قیمت سکه بودیم .

وی در ادامه افزود: تنها دلیلی که قیمت تمام سکه کاهش 200 هزار تومانی داشته، کاهش اونس جهانی طلا تا 50دلار بوده که این مساله در بازار طلا و سکه ایران به این تریبت اثر گذار شده است. آنچه برای بازار طلا و سکه قابل پیش بینی است اینکه قیمت طلا و سکه به دلیل تعطیلی فردا تا روز دوشنبه تا اعلام مجدد قیمت اونس جهانی روی همین قیمت ثابت خواهد ماند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها