|

پیش بینی قیمت طلا و سکه؛ فردا چهارشنبه 20 مرداد 1400

shayanews

روزهای گذشته به دلیل افزایش نه چندان زیاد دلار قیمت سکه با کاهش همراه بود اما امروز دلار با افزایش ناگهانی 220 تومانی بار دیگر گران شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه اقتصادی- امروز انس جهانی با افت ۴ دلاری، ۱۷۳۴ دلار قیمت گذاری شد،در بازار داخلی بدلیل نوسانات نرخ ارز قیمت سکه و طلا افزایش داشت به طوری که قیمت  سکه تمام ۴۰ هزار تومان، نیم سکه و ربع سکه ۵۰ هزار تومان و طلای ۱۸ عیار نیز حدود ۵ هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش «شایانیوز»، در حال حاضر، قیمت سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه گرمی دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلا و سکه طی هفته های  به دلیل افت اونس جهانی روزانه با افت همراه بود. روزهای گذشته به دلیل افزایش نه چندان زیاد دلار قیمت سکه با کاهش همراه بود اما امروز دلار با افزایش ناگهانی 220 تومانی بار دیگر گران شد.

هرچند هنوز بازار طلا و سکه برای سرمایه گذاران تا حدی نگران کننده است اما به نظر می رسد بدون اتفاق خاصی طلا راه کاهش را در بازار جهانی در پیش گرفته است چنانچه قیمت ارز روی همین رقم ثابت بماند نباید نگران افزایش قیمت سکه بود.

نوسان قیمت ارز بازار طلا را در ایران نگران می کند. افزایش ناگهانی می تواند بار دیگر تعادل سکه را به هم بزند و به مدار افزایش قیمت بازگردد. بر اساس پیش بینی های پیش رو به نظر می رسد، طلا برای فردا چهارشنبه 20 مرداد 1400 چنانچه قیمت اونس جهانی همچنان بر مدار کاهش حرکت کندو ارز نیز افزایش چندانی نداشته باشد روی قیمت امروز حرکت کند.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها