|

تابعیت لهستانی میلاد عبادی پور به معنی تغییر ملیت نیست

تابعیت لهستانی میلاد عبادی پور به این معنی نیست که با عبادی‌پور به عنوان یک بازیکن ملی رفتار می‌شود. او همچنان به عنوان یک فرد خارجی حساب…

لینک کوتاه کپی شد

تابعیت لهستانی میلاد عبادی پور به این معنی نیست که با عبادی‌پور به عنوان یک بازیکن ملی رفتار می‌شود. رییس باشگاه اسکرا بلهاتوف درباره اهدای تابعیت لهستانی به بازیکن ایرانی این تیم توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه شب گذشته در جریان یک بازی دوستانه به مناسبت 90 سالگی باشگاه اسکرا، مدیر این باشگاه و مسئولان فدراسیون والیبال لهستان به میلاد عبادی پور ، بازیکن ایرانی تیم اسکرا تابعیت لهستانی اعطا کردند، حواشی زیادی امروز برای این بازیکن به وجود آمد.

کنراد پیچسکی، رئیس باشگاه اسکرا بلهاتوف در این باره گفت: عبادی‌پور 3 فصل است که با پیراهن اسکرابلچاتوف برای ما بازی می‌کند و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که اقامت کشورمان را به وی بدهیم. گرفتن اقامت لهستان به این معنی نیست که با عبادی‌پور به عنوان یک بازیکن ملی رفتار می‌شود.

تابعیت لهستانی میلاد عبادی پور تابعیت لهستانی میلاد عبادی پور

مزایای تابعیت لهستانی میلاد عبادی پور

او همچنان به عنوان یک فرد خارجی حساب می‌شود، اما از مزایای دیگری برخوردار خواهد بود که مهمترین آنها تسهیل سفر است. مطمئناً برای میلاد بسیار مهم است که زندگی راحت‌تر و توانایی جابجایی بدون مشکل در قاره اروپا را داشته باشد. این موضوع کار را برای ما هم از نظر هماهنگی، برنامه‌ریزی و تدارکات در سفرها راحت‌تر می‌کند. در سال‌های اخیر برخی از والیبالیست‌هایی که به اروپا سفر کردند دچار مشکلاتی شدند.

با اظهارات رییس باشگاه اسکرا بلهاتوف شایعه تغییر تابعیت میلاد عبادی پور که از صبح امروز در برخی رسانه ها منتشر شده بود، رد شد و این بازیکن همانطور که خودش اعلام کرده به حضور در تیم ملی ایران ادامه می دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها