|

تایید محرومیت آل کثیر بازیکن پرسپولیس؛ عیسی تا کی محروم است؟

درخواست فرجام ‌خواهی باشگاه پرسپولیس برای رفع محرومیت عیسی آل‌کثیر رد شد و مهاجم پرسپولیس به مدت 6 ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم…

لینک کوتاه کپی شد

ساعتی پس از برگزاری جلسه آنلاین دادگاه تجدیدنظر پرسپولیس برای تبرئه آل کثیر در محکومیت شادی نژادپرستانه، ای اف سی حکم نهایی خود را داد و با استیناف خواهی سرخ ها مخالفت کرد تا علاوه بر جریمه 10 هزار دلاری، آل کثیر تا فروردین 1400 از حضور در میادین محروم شود.

این محرومیت تا 2 آوریل 2021 معادل 13 فروردین 1400 ادامه دارد.

دست خالی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات

باتوجه به این که احتمالا دو سوم از لیگ برتر تا پایان محرومیت آل کثیر سپری خواهد شد او در بازی فینال لیگ قهرمانان 2020 و مرحله گروهی 2021 نیز غیبت خواهد داشت، بنابراین باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان این بازیکن را از فهرست خارج می‌کند. خروج او از فهرست به این خاطر است که پرسپولیسی ها تمام سهمیه های لیگ برتری خود را استفاده کرده اند و حالا خط زدن آل کثیر، فرصت یک خرید لیگ برتری دیگر را فراهم می‌کند.

جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری و عدم علاقه یحیی گل محمدی به محمد انصاری و محسن ربیع خواه سبب شده تا پرسپولیسی ها نیاز مبرمی به خرید دستکم یک مدافع داشته باشند. آن ها هم اکنون سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان را در پست مدافع میانی می‌بینند و یحیی گل محمدی به دنبال این است که جانشین خوبی را برای آن ها دست و پا کند.

پیش از این گفته می‌شد امیرمحمد خارکش (مدافع 20 ساله تیم های پایه پرسپولیس) یا طاها شریعتی (مدافع 20 ساله سایپا) قرار است به تیم بزرگسالان پرسپولیس اضافه شوند اما حالا رد درخواست بخشش عیسی آل کثیر سبب شده تا قرمزها امکان خرید مدافع لیگ برتری بزرگسال را هم داشته باشند؛ موضوعی که دست کادرفنی پرسپولیس را در این زمینه باز نگه می‌دارد.

عیسی آل کثیر چرا محروم شد؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا شادی گل آل کثیر را توهین نژاد پرستانه قلمداد کرده است و چنین محرومیت سنگینی را برای این بازیکن در نظر گرفت.

تایید محرومیت آل کثیر بازیکن پرسپولیس؛ عیسی تا کی محروم است؟

بیانیه باشگاه پرسپولیس درخصوص محرومیت آل کثیر

باشگاه پرسپولیس بعد از اعلام رای کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در پرونده محرومیت عیسی آل‌کثیر اطلاعیه‌ای بدین شرح صادر کرد:

با توجه به سیاست‌های سختگیرانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در مبارزه با تبعیض و عدم توجه مراجع انضباطی به قصد بازیکن و نداشتن هرگونه انگیزه و سوء نیت نژادپرستانه، دفاعیات حقوقی تا جای ممکن در لایحه کتبی و جلسه استماع مورد بحث و اشاره قرار گرفت ولی همچنان کمیته استیناف متقاعد به رفع، تعلیق یا تخفیف مجازات اعمال شده از سوی کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا نشد.

شایان ذکر است باشگاه به منظور استفاده از توان حداکثری تیم جهت حضوری مقتدرانه در فینال باشگاه‌های آسیا و مسابقات لیگ با هماهنگی کادر فنی، تمهیدات لازم را در نظر گرفته و در ضمن سایر ظرفیت‌های حقوقی برای رفع اثر از محکومیت انضباطی آقای آل‌کثیر در دستور کار باشگاه قرار خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها