|

(ویدیو) فریم به فریم با نخستین گل مهدی طارمی برای پورتو

مهدی طارمی با گل دیدنی برای پورتو سرنوشت بازی را تغییر داد. طارمی پس از ورود به زمین روند بازی را به سود تیمش تغییر داد تا به برتری مقابل…

لینک کوتاه کپی شد

یکشنبه شب از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های پرتغال، پورتو مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه «دراگائو» با حساب سه بر یک مقابل پورتیموننز به برتری دست یافت.

ابتدا «بتو» در دقیقه چهاردهم برای میهمان گلزنی کرد اما در ادامه شرایط متفاوت شد.

ورود زود هنگام مهدی طارمی به زمین

مهدی طارمی که همواره فرصت کمی به‌ عنوان یار جانشین در پورتو به دست می‌آورد، امشب برای نخستین بار و پس از آسیب دیدگی ماتئوس اوریبه، از دقیقه ۳۱ دیدار با پورتیموننسی به‌عنوان یک تعویض اجباری وارد زمین شد که پس از حضورش روند بازی کاملا به سود تیمش تغییر کرد.

ستاره ایرانی پورتو سه دقیقه بعد از حضور در بازی از میانه زمین پاس خوبی به خسوس کرونا داد و خلق موقعیت کرد تا این بازیکن با پیشروی تا محوطه جریمه پورتیموننسی پیش رفت که شوت او به تور کنار دروازه خورد.

در وقت‌های تلف شده نیمه نخست، «چانکل ام‌بابا» گل تساوی را به ارمغان آورد.

گزارش گل دیدنی مهدی طارمی

در ثانیه‌های نخست نیمه دوم، «سرجیو اولیویرا» توپی را از جناح راست روی دروازه میهمان ارسال کرد که طارمی با پروازی بلند و ضربه سر تماشایی گل دوم پورتو را به‌ثمر رساند. «اولیوریرا» دیگر گلزن میزبان بود.

این اولین گل طارمی برای پورتو بود. او که در ابتدای فصل به قهرمان فوتبال پرتغال ملحق شده است در تمامی دیدارها نیمکت‌نشین بوده و تنها دقایقی فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کند.

این گل زیبا می‌تواند مقدمه‌ای برای حضور بیشتر طارمی در میدان باشد.

پورتو با برتری در دیدار امشب با ۱۳ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

فریاد طارمی؛ بازی بدهید، گل می‌زنم!

طارمی پس از باز کردن دروازه پورتیموننسی، ضربه محکمی به توپ زد و فریاد شادی در دو دراگائو سر داد تا به نوعی از زیر فشار انتقاداتی که علیه نیمکت‌نشینی او در پورتو و عدم گلزنی‌اش در تمام رقابت‌های فصل ۲۱-۲۰۲۰ می‌شود، خارج شود و پاسخ محکمی به آنها بدهد.

ستاره ایرانی پورتو که پس از گل در آغوش هم‌تیمی‌هایش قرار گرفته و انگیزه بیشتری برای ادامه بازی پیدا کرده بود، در دقیقه ۷۱ هم با ضربه سر دروازه پورتیموننسی را تهدید کرد که گلر حریف توپ ر ا در اختیار گرفت.

گل مهدی طارمی پورتو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی