|

ماجرای درگیری در باشگاه پرسپولیس چیست؟

درگیری در باشگاه پرسپولیس . ماجرای درگیری امید عالیشاه در پی قرار نگرفتن در ترکیب تیم با مسئولین کادر فنی این باشگاه تکذیب شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که مدتی است که شایعه درگیری لفظی عالیشاه و درگیری در باشگاه پرسپولیس در میان اخبار ورزشی داغ بود، یک منبع موثق این خبر را تکذیب کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موضوع درگیری در باشگاه پرسپولیس با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: دروازه بان سابق صنعت نفت آبادان درگذشت

ماجرای درگیری در باشگاه پرسپولیس چیست؟

باشگاه پرسپولیس شایعه درگیری لفظی بین امید عالیشاه و یکی از مربیان تیم پرسپولیس را تکذیب کرد. پس از کنار گذاشتن امید عالیشاه از لیست تیم پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت آبادان،‌ شایعاتی پیرامون درگیری لفظی این بازیکنان با یکی از مربیان این باشگاه مطرح شد.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ضمن رد برخی اخبار مربوط به درگیری لفظی بین امید عالیشاه و مربی تیم اعلام کرد: عالیشاه به دلیل برخی رفتار های غیر حرفه ‌ای در محل تمرین باید در باشگاه پاسخگوی رفتار خود باشد. این بازیکن به همین علت از لیست دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر دوره بیستم خارج شده است.

پیشنهاد می شود: شیخ دیاباته و درگیری با محمود فکری

درگیری امید عالیشاه در باشگاه پرسپولیس صحت ندارد

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه ضمن رد برخی اخبار مربوط به درگیری لفظی بین امید عالیشاه و مربی تیم اعلام کرد: عالیشاه به دلیل برخی رفتار های غیر حرفه‌ ای در محل تمرین باید در باشگاه پاسخگوی رفتار خود باشد. این بازیکن به همین علت از لیست دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر دوره بیستم خارج شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی