|

توهین عجیب و +18 محمود فکری به جواد نکونام بعد از بازی استقلال و فولاد خوزستان

توهین عجیب و +18 محمود فکری به جواد نکونام بعد از بازی استقلال و فولاد خوزستان . ماجرای توهین سرمربی استقلال به فولاد خوزستان چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توهین +18 و الفاظ رکیکی که محمود فکری ، سرمربی استقلال بعد از دیدار و بازی استقلال برابر فولاد به کار برده برایش دردسر ساز شده است. اما ماجرای توهین شدید محمود فکری سر مربی استقلال بعد از بازی با فولاد خوزستان چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید.

ماجرای توهین +18 محمود فکری به جواد نکونام

استقلال برای برگزاری بازی دومش در رقابت ‌های لیگ برتر راهی اهواز شد تا برابر فولاد به میدان برود؛ محمود فکری و تیمش که در هفته نخست با دو گل برابر مس رفسنجان به برتری رسیده بودند امید داشتند با برتری برابر فولاد، همین هفته‌ های ابتدایی، صدرنشینی شان در لیگ برتر را حفظ کنند تا اسیر مشکلاتی که چند فصل اخیر داشتند، نشوند.

با این حال، استقلال بازی را در دقایق پایانی به فولاد باخت تا هم رکورد خوب محمود فکری در رقابت‌ های لیگ برتر شکسته شود و هم طلسم این تیم برابر جواد نکونام . محمود فکری از زمانی که کارش را به عنوان سر مربی در لیگ برتر با نساجی شروع کرد، تا همین روز گذشته که برابر فولاد باخت، شکستی در کارنامه نداشت. اولین شکست فکری در لیگ برتر برای خودش و همچنین اولین شکست استقلال در لیگ بیستم در حالی رقم خورد که آن ‌ها ابتدا با یک گل از رقیب پیش افتادند و بعد ابتکار عمل از دستشان رفت. شاید همین موضوع موجب عصابنین محمود فکری و توهین وی به جواد نکونام بوده باشد.

توهین و فحاشی محمود فکری بعد از بازی استقلال در برابر فولاد خوزستان

با برتری فولاد برابر استقلال، رکورد شکست ناپذیری جواد نکونام ، سرمربی فولاد، هم برابر تیم سابق دست نخورده باقی ماند؛ او پیش از این دیدار سه بار در قامت سرمربی برابر استقلال ایستاده بود که دو بار را مساوی کرده بود و یک بازی را هم برده بود؛ برد روز گذشته دومین پیروزی جواد نکونام در تقابل با استقلال به عنوان سرمربی بود.

فارغ از شکست استقلال که سه امتیاز مهم را در هفته دوم از دست داد، اتفاقات پس از بازی هم گریبان این باشگاه، خاصه سرمربی اش، را گرفته است. ماجرا مربوط به پخش کلیپی است که بعد از اتمام بازی یکی از بازیکنان فولاد به سمت محمود فکری می ‌رود و با گفتن «ببخشید» احتمالا قصد دارد فکری را بابت شکستی که خورده دلداری دهد.

پیشنهاد می شود: محمود فکری بعد از باخت مقابل فولاد خوزستان

محمود فکری ، اما در این لحظه و در حالی که متوجه نیست از او فیلم برداری می ‌شود الفاظ مثبت ۱۸‌ ای به کار می ‌برد که به وضوح در ویدیو منتشر شده شنیده می شود؛ او مجموعه فولاد را مورد خطاب قرار می ‌دهد و می‌گوید فقط با «…» بلدید برنده شوید و دوباره دو لفظ بسیار رکیک به کار می ‌برد. اگرچه زمان شنیدن جمله اول، بازیکن فولاد خنده‌ای سر می‌ دهد تا احتمالا حرف ‌های سر مربی استقلال را مبنی بر شوخی بگذارد، ولی مشخصا دو لفظ رکیک بعدی فکری که پس از جدایی از بازیکن فولاد به زبان آورده می ‌شود ارتباطی با شوخی ‌های نامانوس ندارد.

دردسر های ویدیو منتشر شده از فحاشی محمود فکری بعد از بازی استقلال و فولاد خوزستان

با انتشار این ویدیو در فضای مجازی، حالا خبر رسیده که ممکن است محرومیتی برای سرمربی استقلال در نظر گرفته شود تا این مربی در همین ابتدای حضورش در باشگاه مورد علاقه، با چالش زیادی روبرو شود. از طرفی، باشگاه فولاد خوزستان هم خط و نشان کشیده که حتما بابت توهین ‌هایی که محمود فکری کرده از این مربی شکایت می ‌کند. مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان می‌ گوید از محمود فکری به دلیل توهینی که به بازیکنان و کادرفنی این تیم داشته است، شکایت می ‌کنند.

عارف عارف نیا در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از محمود فکری پس از دیدار فولاد خوزستان برابر استقلال، گفت: باشگاه فولاد خوزستان شنبه و در اولین فرصت از محمود فکری سرمربی استقلال به دلیل توهینی که به بازیکنان، کادرفنی و باشگاه فولاد انجام داده است به کمیته اخلاق و مراجع قضایی شکایت خواهد کرد. مستندات و فیلم این توهین نیز در اختیار کمیته اخلاق قرار خواهد گرفت تا در این خصوص تصمیم‌ گیری شود.

حواشی توهین عجیب و +18 محمود فکری به جواد نکونام بعد از بازی استقلال و فولاد خوزستان

او همچنین در ادامه گفت: تیم فولاد با نمایشی درخشان و اخلاق ‌مدار درون و بیرون زمین موفق شد تا در این بازی به پیروزی برسد و به هیچ وجه این توهین انجام شده به باشگاه فولاد را بر نمی ‌تابیم. در حالی که فرهنگ نیم قرن اخلاق مداری در باشگاه استقلال همواره سر لوحه عملکرد اخلاقی مربیان بزرگ آن باشگاه و هواداران آن بوده، اجازه نمی ‌دهیم این سابقه درخشان اخلاقی تحت ‌الشعاع رفتار توهین آمیز محمود فکری قرار بگیرد.

مربیان بزرگی مانند ناصر خان حجازی، پرویز خان مظلومی و مرحوم پور حیدری که فلسفه مربی ‌گری آنان ابتدا احترام به رقیب بود. از این رو ضمن دعوت هواداران فرهیخته فولاد خوزستان و مردم شرافتمند خوزستان به آرامش، به آنان اطمینان می ‌دهیم که محمود فکری بایستی در مراجع قضایی پاسخ گوی عملکرد غیر اخلاقی خود در زمین فوتبال باشد.

اندکی بعد از آنکه باشگاه فولاد خبر داد از سرمربی استقلال شکایت می کند، فدراسیون فوتبال هم عنوان کرد محمود فکری را برای ادای توضیحاتی درباره بد رفتاری صورت گرفته در زمان خروج از زمین مسابقه در بازی مقابل فولاد خوزستان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت کرده است.

توهین جنجالی محمود فکری

محمود فکری که فصل قبل به عنوان سرمربی در نساجی مازندران حضور داشت، در 10 مسابقه که روی نیمکت این تیم بود، 4 برد و 6 تساوی را کسب کرد تا بدون باخت در لیگ برتر به استقلال بیاید. این مربی در این فصل در استقلال هفته اول را مقابل مس رفسنجان پیروز شد، اما امروز در دوازدهمین بازی خود در لیگ برتر در قامت سرمربی آبی پوشان، نتیجه را مقابل فولاد واگذار کرد تا نخستین شکست خود را در لیگ برتر تجربه کند.

نکته عجیب اما جایی بود که محمود فکری، سر مربی استقلال در پایان بازی و در زمان خوش و بش بازیکنان و اعضای دو تیم، جملاتی زشت و باور نکردنی را در گفتگویی کوتاه که با قاسمی نژاد، بازیکن فولاد خوزستان داشت، متوجه جواد نکونام کرد.

فکری که به نظر می ‌رسد متوجه جایگاه خود روی نیمکت استقلال نیست که باعث می‌ شود توجه تمام دوربین‌ ها به سمت حرکات و جملات او برود، در این گفتگوی چند ثانیه ‌ای که به سرعت در فضای مجازی وایرال شده، با کلماتی زشت و باورنکردنی به نمایش تیم حریف تاخته و به جواد نکونام نیز توهین می‌ کند. موضوعی که می ‌تواند در ادامه احتمالا جنجال بزرگی را در رابطه دو طرف شکل دهد و مسلما با واکنش کمیته انضباطی نیز همراه خواهد شد.

توهین محمود فکری به جواد نکونام │ توهین فکری به فولاد خوزستان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها