|

قتل علیرضا قیاسی والیبالیست زاهدی در لحظه سرقت موبایل + جزئیات

علیرضا قیاسی والیبالیست موفق کشورمان در لحظه سرقت تلفن همراهش با ضربات متعدد چاقو در قلبش به قتل رسید. قاتل یا قاتلان طبق اعلام مسئولان…

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس اخبار رسیده علیرضا قیاسی که لیبروی تیم والیبال جوانان و نوجوانان تیم سیستان و بلوچستان و متولد سال ۱۳۸۰ بود، در حالی که از یکی از معابر شهر زاهدان عبور می‌کرده با چند فرد که قصد دزدی از وی را داشته‌اند درگیر شده و در اثر مقاومت مورد تهاجم سارقان قرار گرفته و از ناحیه قلب چاقو خورده و متأسفانه جان خود را از دست داده است.

روابط عمومی هیئت والیبال سیستان و بلوچستان در تأیید این خبر گفت: علیرضا قیاسی، لیبروی نوجوان تیم‌های رده سنی سیستان، در یکی از معابر زاهدان در حال تردد بود که مورد حمله سارقان قرار می‌گیرد که منجر به مقاومت والیبالیست سیستانی می‌شود. در نهایت سارقان برای رهایی دست به قبضه سلاح سرد می‌برند و با ضربات چاقو به قلب قیاسی، وی را به قتل می‌رسانند. قاتل یا قاتلان این اتفاق ناگوار طبق اعلام مسئولان متواری هستند که جامعه والیبال خواستار پیگیری مراجع و ضرب‌العجل برای دستگیری آن‌ها هستند.

پیشنهاد می شود: جزئیات تازه بهلول از قتل شیما صباگردی؛ پدر واقعی شیما کیست؟

قتل والیبالیست معروف در زاهدان

علیرضا قیاسی جوان ۱۸ ساله که در کنار والیبال، ورزش کوهنوری هم انجام می داد در زاهدان توسط سارقانی که قصد ربودن تلفن همراه وی را داشتند به قتل رسید. روز پنجشنبه هفته گذشته ۱۳ آذر این جوان در زاهدان به قتل رسیده است. این جوان زاهدانی روز حادثه با دوست صمیمی اش یونس سرگزی طی تماس تلفنی قرار کوهنوری گروهی را برای جمعه هماهنگ می کند.

اما لحظه ای بعد از تماس با یونس، علیرضا توسط سارقان که قصد دزدی گوشی او را داشتند با ضربه چاقو به قلبش، در خیابان البرز منطقه زیبا شهر به قتل می رسد. یونس سرگزی دوست صمیمی علی رضا قیاسی در این باره گفت: علیرضا، ۲ سال عضو تیم کوهنوردی ما بود و بسیار پسر مهربان و با شخصیتی بود. او می توانست در زمینه کوهنوردی آینده درخشانی داشته باشد. وی افزود: شب یلدا تولد ۱۹ سالگی وی بود. ما برای این جشن تدارک دیده بودیم. علیرضا امسال تازه کنکور داده و در دانشگاه قبول شده بود.

جزئیات قتل علیرضا قیاسی

سرگزی گفت: علیرضا روز حادثه ساعت ۴:۴۵ بعد از ظهر، دقایقی قبل از به قتل رسیدنش در تماس تلفنی با من، برای فردا صبح یعنی روز جمعه قرار کوهنوردی را هماهنگ کرد و این تماس آخرین باری بود که صدای علیرضا را شنیدم. سرهنگ محمود سعادتی گفت: در پی قتل جوانی در محدوده خیابان البرز زاهدان، دستگیری عاملان حادثه با هدف برخورد قاطع قضائی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفته است.

دوست علیرضا قیاسی در پایان گفت: پس از چاقو خوردن علیرضا و متواری شدن سارقان مردم به اورژانس زنگ می زنند اما در فاصله ۱۰ دقیقه ای که ماموران اورژانس خود را به محل حادثه می رسانند خون از قلب علیرضا به بیرون پمپاژ شده و علیرضا فوت می‌کند. متاسفانه مردمی که در صحنه حاضر بودند آگاهی نداشتند که با فشار دادن دست روی جای زخم می توانند جلو فوت علیرضا قیاسی را بگیرند.

منبع: راهبردمعاصر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها