|

(ویدیو) خلاصه بازی یوونتوس 3 – بارسلونا 0؛ تحقیر مسی در شب دبل رونالدو آذر 99

خلاصه بازی یوونتوس و بارسلونا 18 آذر 99 در ؛ مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دیدار بارسلونا و یوونتوس با برتری 3 بر صفر یوونتوس به پایان رس…

لینک کوتاه کپی شد

در آخرین هفته رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و یوونتوس به مصاف هم رفته اند و این دیدار که تکلیف صدرنشین گروه F را مشخص کرد با برتری سه بر صفر یوونتوس به پایان رسید.

اطلاعات بازی یوونتوس و بارسلونا

  • تاریخ برگزاری: سه شنبه، 18 آذر 1399 (8 دسامبر 2020)
  • ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران
  • مکان برگزاری: نیوکمپ، بارسلونا
  • تورنمنت: هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فصل 21-2020
  • داور: توبیاس اشتیلر

ترکیب ابتدایی دو تیم یوونتوس و بارسلونا

بارسلونا (1-3-2-4): تراشتگن | دست، آرائوخو، لنگلت، آلبا | دی یونگ، پیانیچ | ترینکائو، مسی، پدری | گریزمان

یوونتوس (2-1-4-3): بوفون | دلیخت، بونوچی، دنیلو | کوادرادو، مک کنی، آرتور ملو، الکس ساندرو | رمزی | موراتا، رونالدو

اتفاقات مهم بازی بارسلونا و یوونتوس

در دقیقه 8 پاس مک کنی به موراتا درون محوطه جریمه رسید اما شوت موراتا به راحتی توسط تراشتگن مهار شد. یک دقیقه بعد شوت دنیلو با فاصله زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 11، آرائوخو، رونالدو را درون محوطه جریمه متوقف کرد و داور پنالتی گرفت، پنالتی ای که مشکوک به نظر می رسید.

بارسلونا 0-1 یوونتوس؛ کریستیانو رونالدو 13′ : کریستیانو رونالدو توپ را به مرکز دروازه فرستاد و تراشتگن نتوانست جهت را درست تشخیص دهد.

گل اول رونالدو از روی نقطه پنالتی

تا دقیقه 20 بازی، توپ و میدان بیشتر در دست یوونتوس بوده و چیز خاصی از بارسلونا ندیدیم.

بارسلونا 0-2 یوونتوس؛ وستون مک کنی 20 ' : هافبک آمریکایی یوونتوس روی حرکتی که خودش آغاز کرد، توانست گل بزند. مک کنی توپ را به کوادرادو داد، او توپ را سانتر کرد و مک کنی با رساندن خودش با یک والی دیدنی، دروازه بارسا را گشود.

گل دوم یوونتوس به بارسلونا روی والی زیبای مک کنی

بارسلونا بالاخره خودی نشان داد

مسی در حرکتی انفرادی از فاصله ای دور شوتی زمینی زد که بوفون با نوک انگشتانش توپ را به کرنر فرستاد. دقایقی بعد ارسال ساندرو با ضربه سر خطرناک موراتا به بیرون رفت. در دقیقه 30 شوت پیانیچ با فاصله زیادی به بیرون رفت. پنج دقیقه بعد، بوفون شوت لیونل مسی را دو ضرب مهار کرد. در دقیقه 42 بارسلونا حمله ای جدی کرد و به گلزنی نزدیک شد اما همکاری خوب تیمی با ضربه ناامیدکننده دست به بیرون رفت. یک دقیقه بعد یوونتوس در یک ضدحمله صاحب فرصت شد اما رمزی که تک و تنها بود، شوتش با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقایق تلف شده نیمه اول، مسی در محوطه جریمه متوقف شد و با حالتی نامتعادل شوت زد اما بوفون توپ را گرفت. بازیکنان بارسلونا اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور پنالتی نگرفت. بررسی VAR نشان داد تصمیم داور درست بوده است.

نیمه اول با پیروزی 2-0 یوونتوس پایان یافت

در دقیقه 46 جیجی بوفون بار دیگر شوتی از لیونل مسی را به راحتی مهار کرد. دقایقی بعد، تراشتگن با مهار عالی اش دروازه بارسلونا را نجات داد و شوت رمزی را به کرنر فرستاد. البته پیش از شوت رمزی، توپ به دست لنگلت در شرایطی نامتعادل برخورد کرد. داور پس از بازبینی صحنه، برای یوونتوس پنالتی گرفت.

بارسلونا 0-3 یوونتوس؛ کریستیانو رونالدو 51 ' : رونالدو ضربه اش را به راحتی خلاف جهت حرکت تراشتگن به درون دروازه فرستاد.

گل سوم یوونتوس به بارسلونا (دبل رونالدو - پنالتی)

در دقیقه 58، روی ضربه آزاد یاران بارسلونا، ضربه سر گریزمان به تیر افقی دروازه خورد و به بیرون رفت. روی اشتباه یوونتوسی ها در شروع مجدد، بارسلونا صاحب توپ شد و حمله کرد. دلیخت سانتر بریتویت را دفع کرد و در برگشت پیانیچ شوت زد که ضربه اش به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

بازهم بوفون و جلوگیری از گلزنی کاپیتان بارسا

مسی به سوی دروازه شوت زد که بوفون توپ را برگشت داد. در ادامه دلیخت نگذاشت بریتویت در ریباند دروازه را باز کند که در نهایت داور آفساید بریتویت را گرفت. دقایقی بعد گریزمان فرصتی طلایی برای گلزنی داشت اما شوت بد و عجیب او از سر از پرچم کرنر درآورد. در دقیقه 60 شوت بد ریکی پویگ از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 73، گریزمان در محوطه جریمه یوونتوس توسط دلیخت متوقف شد و داور پنالتی گرفت اما گریزمان در آفساید بود.

در دقیقه 75، یوونتوس برای چهارمین بار دروازه بارسا را باز کرد اما لئوناردو بونوچی در شرایط آفساید گلزنی کرد و داور با استفاده از VAR، گل را مردود کرد. در دقیقه 84، شوت خطرناک لیونل مسی از کنار دروازه بوفون به بیرون رفت.

منبع: طرفداری- ورزش 3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها