|

تمجید مورینیو از بیرانوند؛ تو دروازه بان خوبی هستی

عملکرد خوب بیرانوند در بازی آنتورپ در مقابل تاتنهام موجب شد از سوی ژوزه مورینیو، مورد تمجید قرار بگیرد مورینیو خطاب به بیرانوند گفت امشب…

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند ، دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک که برای اولین بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته بود، بامداد جمعه در چارچوب لیگ اروپا، مقابل تاتنهام که این روزها صدرنشین لیگ برتر انگلیس است قرار گرفت. بیرانوند در این بازی با وجود اینکه دو گل خورد اما عملکرد درخشانی داشت و همین مسئله باعث شد تا او مورد توجه رسانه های بلژیکی هم قرار بگیرد. این بازی نخستین بازی دروازه بان سابق سرخ ها برای تیم جدیدش بود و عملکرد بیرانوند بازتاب گسترده ای بین رسانه های بلژیکی داشت.

پیشنهاد می شود: ماجرای علی دایی و اورتون؛ علی دایی سرمربی اورتون می شود؟

تمجید مورینیو از بیرانوند

از یک سو سیوهای بیرانوند برابر تاتنهامی و از سوی دیگر پرتاب های بلند این دروازه بان مورد تمجید رسانه ها قرار گرفت. همچنین او نمره 8.1 را در دیدار از آن خود کرد. پس از پایان بازی، درحالی که بازیکنان آماده می‌ شدند به سمت اتوبوس بروند، ژوزه مورینیو، سرمربی مشهور پرتغال تاتنهامی ها به سمت بیرانوند می رود و خطاب به او می گوید: امشب عالی بودی، تو دروازه‌بان خیلی خوبی هستی.

بیوگرافی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند (زاده 30 شهریور 1371، سرابیاس) بازیکن فوتبال اهل ایران است ، که در باشگاه فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند. بیرانوند برای نخستین بار با تیم پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد. بیرانود متاهل است و خیلی زود و در سن کم تشکیل خانواده داده است و میگوید که یکی از دلایل موفقیت من ازدواج زود هنگامم بود. او دو فرزند نیز دارد.

منبع: میزان، نمناک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها