|

واکنش عجیب محمد حسین کنعانی زادگان در جواب کری خوانی استقلال

شکست پرسپولیس در بازی فینال لیگ قهرمانان با کری خوانی استقلالی ها و واکنش عجیب محمد حسین کنعانی زادگان در صفحه اینستاگرامش مواجه شد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم پرسپولیس تهران در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای رفت و با نتیجه دو بر یک برابر حریف کره‌ای شکست خورد تا برای دومین بار به عنوان نایب قهرمان این مسابقات لقب بگیرد. شکست پرسپولیس در بازی فینال لیگ قهرمانان با کری خوانی استقلالی ها و واکنش عجیب محمد حسین کنعانی زادگان در صفحه اینستاگرامش مواجه شد.

شکست پرسپولیس به دلیل اشتباهات فردی

دراین بازی سرخپوشان برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کردند اما اشتباهات فردی موجب شد تا بدون جام در مسیر ترک قطر قرار بگیرند. بعد از شکست شاگردان یحیی گل محمدی در فضای مجازی طرفداران رقیب تیم سرخپوش به کری خوانی مشغول شدند.

پیشنهاد می شود: سجده حامد لک در لحظات پایانی مسابقه مقابل اولسان هیوندای

بعد از شادی استقلالی‌ها و کری خوانی برای تیم پرسپولیس محمد حسین کنعانی زادگان در اینستاگرامش واکنشی عجیب داشت و کنایه جنجالی را مطرح کرد:

واکنش حسین کنعانی زادگان

بیوگرافی محمد حسین کنعانی زادگان

محمد حسین کنعانی زادگان متوبد 3 فروردین 1373، فوتیالست است دیپلمه برق صنعتی و مکانیک خودرو دارد، فرزند بندر امام خمینی بخش مسکونی مشهور به سربندر می باشد و حالا در لیگ برتر و تیم ملی بزرگسالان بازی می کند.

او در پرسپولیس کنار علی کریمی ، وحید هاشمیان، و مهدی مهدوی کیا حضور داشت و سپس به صورت قرضی نیم فصل به تیم دسته اولی بیرامار پرتغال رفت اما بعلت خدمت سربازی به ایران بازگشت. محمد حسین کنعانی‌ زادگان هنوز ادواج نکرده و مجرد می باشد.

محمد حسین کنعانی‎زادگان نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۱۳۹۴ انجام داد. این بازیکن خوزستانی، برای فصل ۹۷_۹۸ به گسترش فولاد تبریز پیوست که پس از مدتی نام و سهمیه لیگ برتری این باشگاه به باشگاه ماشین سازی تبریز تغییر کرد.

در آذر ماه نود و هفت صحبت هایی مبنی بر ارسال دعوتنامه از طرف باشگاه ایبار اسپانیا به محمدحسین کنعانی زادگان صورت گرفت که بسیار هیاهو ایجاد کرد ولی پس از مدت کوتاهی این خبر توسط باشگاه ایبار تکذیب شد.

منبع: ایلنا، فتوکده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها