|

در دیدار آرسنال و چلسی چه گذشت؟

(ویدیو) خلاصه بازی آرسنال 3 - 1 چلسی 6 دی 99+ گزارش لحظه به لحظه

خلاصه بازی آرسنال- چلسی؛ آرسنال مهمترین بازی هفته پانزدهم با نتیجه 3-1 چلسی را شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

مهم‌ترین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس امشب در ورزشگاه امارات برگزار شد، نبردی بین آرسنال و چلسی که توپچی‌های بحران‌زده آن را 3 بر یک بردند و به هواداران‌شان کادوی ماندگاری در باکسینگ‌دی دادند.

آرسنال در شبی که بیش از هر زمان دیگری به پیروزی احتیاج داشت موفق شد با ارائه یک نمایش بسیار خوب حریف خود را با نتیجه 3-1 شکست دهد تا میکل آرتتا و تیمش تا حدودی شرایط خود را بهبود بخشیده باشند.

خلاصه بازی آرسنال- چلسی

در دیدار آرسنال و چلسی چه گذشت؟

در دقیقه 33 آرسنال موفق شد به یک ضربه پنالتی دست پیدا کند. کیران تیرنی بعد از ورود به محوطه جریمه چلسی با خطای ریس جیمز مواجه شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. الکساندر لاکازت پشت توپ ایستاد و موفق شد دروازه چلسی را باز کند تا کار 1-0 شود.

01557207

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد، آرسنال به یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه دست یافت. گرانیت ژاکا پشت توپ ایستاد و با یک ضربه استثنایی دروازه چلسی را باز کرد تا تیم آرتتا با پیروزی 2-0 راهی رختکن شود.

01557210

چلسی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل دست پیدا کند اما بعد از یک کش و قوس در محوطه جریمه آرسنال توپ توسط مدافعان این تیم برگردانده شد.

در دقیقه 56 آرسنال موفق شد گل سوم خود را به شکلی عجیب وارد دروازه چلسی کند. در حالی که به نظر می رسید بوکایو ساکا قصد ارسال توپ روی دروازه را دارد اما ضربه او به شکلی جالب وارد دروازه شد تا نتیجه 3-0 شود.

01557204

در دقیقه 80 چلسی می‌توانست یکی از گل ها را جبران کند اما ضربه سر ستاره انگلیسی این تیم یعنی تامی آبراهام با اختلاف کمی از بالای دروازه عبور کرد.

رتبه دو تیم بعد از این دیدار

چلسی در نهایت با این شکست 25 امتیازی باقی ماند تا به رده ششم سقوط کند. آرسنال هم که پس از 7 بازی پیروز شد، با 17 امتیاز در رده چهاردهم جای گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها