|

سبحان خاقانی هافبک استقلال تصادف کرد

سبحان خاقانی قبل از حضور در تمرین استقلال دچار سانحه تصادف شد. باید دید که او می تواند در دیدار با گل‌گهر تیمش را همراهی کند یا خیر.

لینک کوتاه کپی شد

سبحان خاقانی هافبک جوان آبی های پایتخت که در یکی، دو بازی گذشته در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفته و توانسته جواب اعتماد کادر فنی را بدهد ، صبح روز یکشنبه دچار یک سانحه رانندگی شد.

خاقانی قبل از حضور در تمرین استقلال با خودروی شخصی خود دچار سانحه تصادف شد و همین موضوع یک مصدومیت برایش به جا گذاشته است. این بازیکن جوان از ناحیه گردن دچار مصدومیت شده و به همین خاطر در تمرین امروز استقلال هم شرکت نکرد. باید دید وضعیت آسیب دیدگی خاقانی چگونه است و او قبل از دیدار با گل‌گهر می‌تواند تیمش را همراهی کند یا خیر.

 

بیوگرافی سبحان خاقانی

سبحان خاقانی از فوتبالیست های پراستعداد و حرفه ای کشورمان بوده که در با بازی های بسیار خوبی که از خویش به نمایش گذاشته است توانسته مورد توجه قرار بگیرد وی در 7 بهمن 1378 در شهر مشهد چشم به دنیا گشوده است و اکنون در تیم استقلال بازی می کند.

 

بیشتر بخوانید: بهنام ابوالقاسم پور جانشین افشین پیروانی در پرسپولیس؟

 

سوابق ورزشی سبحان خاقانی

فوتبال را از تیم های پایه مقاومت آغاز نموده و آنگاه بازی های باشگاهی و حرفه ای را از تیم سیاه جامگان ادامه داد و پس از درخشش در این تیم به سایپا و تراکتورسازی تبریز و تیم ملی نوجوانان ایران و اکنون هم عضوی از جمع آبی پوشان پایتخت است. خاقانی با مهارت و درخشش در فوتبال توانست از سن کم به لیگ برتر راه یابد و اینک با بیست سال سن به یکی از مهم ترین تیم های ایرانی پیوسته است.

منبع: ورزش سه، بیتوته

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها